AOC G2460VQ6 - Gaming Monitor (75 Hz)

AOC G2460VQ6 - Gaming Monitor (75 Hz)

De AOC G2460VQ6 is een Full HD monitor geschikt voor het spelen van games dankzij de snelle reactietijd en de hoge ververingssnelheid. Het Full HD scherm biedt een hoge beeldkwaliteit en scherpe weergave. Deze 24 inch monitor is met een beelddiagonaal van 61 cm de meestverkomende schermgrootte. Door Flicker Free technologie en het blauw licht filter is het fijner om voor een langere tijd achter de monitor te zitten en heb je minder snel last van geïrriteerde ogen. Je kunt deze monitor alleen kantelen, niet in hoogte verstellen of draaien.

Gemaakt voor gamers

Dankzij de snelle reactietijd van 1 ms en hoge verversingssnelheid van 75 Hz heb je geen last van motion blur en ghosting. Ideaal voor de weergave bij snelle bewegingen, zoals bij shooters of race games. De monitor beschikt daarnaast over ingebouwde speakers en een HDMI-aansluiting. Handig voor als je de monitor wilt aansluiten aan je PlayStation of Xbox. Dit model ondersteunt bovendien FreeSync, wat ervoor zorgt dat de verversingssnelheid en het aantal frames per seconde (FPS) synchroon lopen. Dit zorgt er voor dat het beeld vloeiender loopt, zonder dat je last krijgt dat het beeld verspringt (ook wel tearing genoemd).

Onze specialist adviseert deze monitor voor:
Vink Gaming: is geschikt voor het spelen van de meest recente games.
Vink Films en series kijken in Full HD: dankzij de Full HD resolutie kan je films en series in hoge kwaliteit bekijken.

Ook goed te gebruiken voor:
Vink Dagelijks gebruik: deze monitor is geschikt voor internetten, e-mailen en tekstverwerking.

Aansluitingen
• HDMI
• VGA
• DisplayPort
• Koptelefoonaansluiting
• Audio-ingang

Standaard meegeleverd
• HDMI-kabel
• DisplayPort-kabel
• Audiokabel
• VGA-kabel

Goed om te weten - Let op:

• Om gebruik te maken van FreeSync is een AMD videokaart vereist
• Deze monitor is niet in hoogte verstelbaar.

AOC G2460VQ6 hardware info great value award Bekroond met Great Value Award door Hardware.info! Hardware.info is een bekende nieuwssite waar allerlei computer gerelateerde producten worden getest. AOC G2460VQ6 wordt gezien als een van de beste monitoren in zijn klasse en scoorde uitstekend op prijs-prestatieverhouding en heeft daarom de Great Value Award ontvangen.

• EAN Barcode : 4038986145398

Gemaakt voor gamers

Ook goed te gebruiken voor: