Onze specialist adviseert deze monitor voor:

✔ Gaming: dankzij de snelle reactietijd en hoge beeldverversingssnelheid is deze monitor een uitstekende keuze voor veeleisende gamers.
✔ Dagelijks gebruik: deze monitor is geschikt voor internetten, e-mailen en tekstverwerking.

Ook goed te gebruiken voor:

✔ Films en series kijken in Full HD: het scherm biedt een hoge beeldkwaliteit voor het bekijken van films en series.
✔ Grafische vormgeving: hiervoor wordt een monitor met minimaal een WQHD-resolutie (2560 x 1440) en een IPS/VA-paneel aanbevolen.

De AOC Q27G2U/BK - Gaming Monitor is geschikt voor hardcore gamers dankzij de hogere verversingssnelheid en snelle reactietijd. Het WQHD-scherm heeft een 33% hogere resolutie dan Full HD, waarmee het een hogere beeldkwaliteit bereikt. Een 27 inch monitor is met een beelddiagonaal van 69 cm een slag groter dan een gemiddelde 24 inch monitor (61 cm). Het VA-paneel zorgt voor extra diepe zwartweergave doordat het scherm geen achtergrondverlichting nodig heeft om zwartwaarden te tonen. Een ander voordeel van het VA-paneel is dat het contrast hoger ligt ten opzichte van TN-panelen, waardoor kleuren levendiger overkomen. Dankzij de snelle reactietijd van 1 ms en hoge verversingssnelheid heb je geen last van motion blur en ghosting. Ideaal voor de weergave bij snelle bewegingen, zoals bij shooters of race games. Tot slot heeft deze monitor een verversingssnelheid van 144 Hz. Ideaal voor de veeleisende gamer, doordat beelden sneller achter elkaar ververst worden.

Aansluitingen:

• HDMI (2x)
• VGA