ASUS ROG Strix XG32VQ - Curved Gaming Monitor / 144 Hz

De ASUS ROG Strix XG32VQ is een 32 inch grote curved gaming monitor die je een unieke game ervaring zal geven! Zo beschikt deze monitor over ASUS Aura Sync-verlichting aan de achterzijde en een aanpasbare verlichtingssignatuurprojectie. Simpel gezegd betekent dit dat deze monitor beschikt over dynamische verlichting aan de achterzijde, en een projectie bij de monitorvoet met een zelf gekozen logo of afbeelding. Dit zorgt dus voor een unieke game-ervaring waarbiij je bovendien helemaal in wordt meegenomen dankzij het 1800R gebogen scherm. Dankzij de hoge 2K-resolutie van 2560 x 1440 pixels, 144 Hz beeldverversingssnelheid en FreeSync ondersteuning weet je zeker dat je het maximale uit de nieuwste games kan halen.

Over curves gesproken!
Het 32” scherm van de ROG Strix XG32VQ levert prachtige beelden vanuit alle hoeken, dankzij een 1800R kromming die ervoor zorgt dat elk punt zich op gelijke afstand van de ogen bevindt. Dit draagt ​​bij tot meer kijkcomfort - zelfs tijdens marathon gaming-sessies - en laat gebruikers genieten van een brede kijkhoek met minder vervorming en kleurverschuiving, zowel in games, films, of iets anders! De monitor heeft een ergonomisch ontworpen voet waardoor je deze uitgebreid kan kantelen, roteren en aanpassen van hoogte voor de ideale setting.

Onze specialist adviseert deze monitor voor:
Vink Gaming: dit is een monitor van E-sports niveau, ideaal voor de veeleisende gamer.
Vink Professionele foto- en videobewerking: dankzij de hoge resolutie en kleurweergave met 125% sRGB dekking, is deze monitor geschikt voor foto- en video bewerking.