Atomen en Moleculen Introductie set

Thames & Kosmos: Atomen en Moleculen Introductie set

Met deze set van Thames en Kosmos: Atomen en Moleculen, leer je Chemie is de wetenschap van materialen, hun eigenschappen en hoe ze met elkaar reageren. Alle materialen zijn gemaakt van atomen.

Waarom combineren sommige atomen met elkaar terwijl andere atomen dat niet doen? Omdat atomen gewoon gelukkig willen zijn!

Natuurlijk hebben atomen niet echt gevoelens. Maar ze hebben waarneembaar gedrag. En atomen hebben de neiging stabieler te zijn, of "blij", wanneer ze bepaalde aantallen elektronen rond hun kernen hebben.

Waar vinden ze extra elektronen als ze meer nodig hebben om gelukkig te zijn? Van andere atomen die te veel elektronen hebben, natuurlijk! Wanneer atomen elektronen delen of uitwisselen om gelukkig te zijn, blijven ze bij elkaar. Gelukkige atomen vormen moleculen!

Met deze revolutionaire benadering van het lesgeven in scheikunde, kun je je eigen gelukkige atomen maken! Met dit fysieke en digitale systeem ontdek je de wereld van moleculen op een intuïtieve, praktische manier.

Met behulp van een set van 17 atoommodellen die 6 verschillende elementen vertegenwoordigen, kunt u uw eigen moleculaire modellen samenstellen.

De atomen verbinden gemakkelijk met magneten: metalen uiteinden aan de uiteinden van rubberachtige armen, die vrije elektronen voorstellen, klikken op magnetische bindingsplaatsen op de atoombollen, die lege plekken voor elektronen in de buitenste elektronenschil van het atoom voorstellen.

Met de Introductie set van Happy Atoms kun je honderden verschillende moleculen samen knippen. Omdat de atomen al het juiste aantal vrije elektronen en lege bindingsplaatsen hebben, is het moeilijk om een molecuul te bouwen dat niet echt bestaat. Happy Atoms werken als de bouwstenen van het universum!

De digitale component brengt dit moleculaire modelleringsysteem naar een hoger niveau. Met de Happy Atoms-app en de camera op je tablet of smartphone kun je moleculen scannen die je zelf hebt gemaakt.
De app gebruikt vervolgens de modernste technologie voor beeldherkenning om de moleculen te identificeren.

Nadat een molecuul is ontdekt, geeft de app informatie over de molecule, inclusief de samenstelling, het gebruik, eigenschappen, gevaren, formule en structuur. De app kan honderden moleculen herkennen die je met deze set kunt bouwen. Het geeft gedetailleerde informatie over 49 van de moleculen die je kunt bouwen.

De app is een leuk en interactief scheikundecurriculum. Het neemt je mee op geleide zoektochten om nieuwe moleculen te ontdekken en er meer over te leren. Je kunt je voortgang volgen met de app door verzamelingen moleculen te verzamelen die je hebt gebouwd en onderzocht.

Veel mensen denken dat chemie ingewikkeld en moeilijk te bevatten is. Nieuwe technologie stelt ons nu in staat om deze innovatieve benadering van het lesgeven in chemie te volgen, het tastbaarder en instinctiever te maken dan ooit tevoren.

Bijzonderheden

Leeftijd: vanaf 10 jaar
Afmeting doos: 38 cm x 11 cm x 29 cm.
73 experimenten te maken
Bevat 17 atomen
Bevat 18 onderdelen
Bevat rijk geïllustreerde Bouwinstructie 16 pagina’s (Engels)

• EAN Barcode : 7445911554588
Thames & Kosmos: Atomen en Moleculen Introductie set

Bijzonderheden

Leeftijd: vanaf 10 jaar
Afmeting doos: 38 cm x 11 cm x 29 cm.
73 experimenten te maken
Bevat 17 atomen
Bevat 18 onderdelen
Bevat rijk geïllustreerde Bouwinstructie 16 pagina’s (Engels)

Thames en Kosmos

Inhoud Atomen en Moleculen Introductie set
Introductie jaar 2020
EAN 7445911554588
Sku 1960919
2022 - 0 - 1960919 Speelgoed vergelijken doe je hier!