Fiesta Crafts Carry-case Finger Puppet Theatre

De Fiesta Crafts Carry-case Finger Puppet Theatre is zeker een stuk speelgoed dat steeds opnieuw wordt gespeeld. Het verandert snel van theater naar winkel, beslaat twee van de meest populaire rollenspellen voor kinderen en maakt prachtige meeslepende activiteiten die de schermen verlaten en helpen kinderen zelfvertrouwen, spraak en creativiteit te ontwikkelen. Voor de ruimtebewuste all-in packs weg in een prachtige draagtas voor transport of gemakkelijk opslag. Prachtig hand gemaakt van hout en stoffen de Carry-case Puppet Theatre en Shop is niet alleen geweldig te raken maar geweldige op zoek en gebouwd om lang mee te gaan. Het felle kleuren schema is geweldig leuk. Er is niets waar kinderen meer van houden dan hun eigen verhalen vertellen en fantasiewerelden bedenken voor zichzelf, hun vrienden en hun favoriete karakters. Dat is de reden waarom poppen nog steeds zo populair zijn en zo`n geweldige manier om de verbeeldingskracht aan te wenden en creativiteit aan te moedigen, terwijl het spelen van winkels hen ook leert spelen en zich omdraaien. De levendige winkel is een winkelier waar je trots op kunt zijn. De Carry-case Puppet Theatre and Shop is heel eenvoudig te monteren - geen gereedschap nodig (instructies inbegrepen) en verpakt in een handige draagtas als het spel is afgelopen. Er is een ruimte om de naam van de winkel of de titel van de voorstelling in krijt te schrijven, zodat dit zo vaak kan veranderen als gewenst is. Het kan zelfs de kiosk zijn tijdens het interval van de poppenshow. Trekgordijnen voor het theater voegen dramatisch effect toe en voltooien de scène-instelling. U hoeft alleen nog wat speelgoedvoer, poppen en veel fantasie toe te voegen en kinderen zullen gegarandeerd urenlang plezier beleven, of het nu gaat om een ​​poppenspeler of een winkelier.

• EAN Barcode : 5034309113944

Fiesta Crafts

Inhoud Fiesta Crafts Carry-case Finger Puppet Theatre