Friday the 13th The Game - Ultimate Slasher Edition PS4

Friday the 13th staat synoniem voor horror. Spelers in de game kruipen in de huid van Jason Voorhees of gaan de strijd aan als kamp begeleider voor de allereerste keer in de gaming geschiedenis. Als gamer ben je getuige van de totaal losgeslagen waanzin van een koelbloedige moordenaar als Jason zijn weg baant door Camp Crystal Lake. Het spel is een helemaal tot in het kleinste detail een getrouw eerbetoon aan de franchise. De echte fans kunnen verzekerd zijn dat alles in Friday the 13th: The Game nauwgezet en nauwkeurig natuurgetrouw gemaakt is. Of het nu een van de vele iconische film locaties, of de verschillende Jason Voorhees personen die zijn gekozen voor het spel. Spelmodus en eigenschappen: - 1v7 Multiplayer: speel als Jason Voorhees of als kamp begeleider om de nacht te overleven op een van de vele iconische locaties uit de film. - Grote verscheidenheid aan moordenaars: Speel als een van de verschillende incarnaties van Jason Voorhees zoals in de films. Elke Jason is anders met specifieke sterke en zwakke punten en gruwelijke kills. - Authentiek aan de film franchise: het spel maakt gebruik van de expertise uit de film met inbegrip van Sean S. Cunningham (bedenker en maker van de film) Tom Savini (FX legende en effecten directeur van de film), componist Harry Manfredini en Kane Hodder (acteur die Jason Voorhees speelde in deel 7, 8, 9 en X).

• EAN Barcode : 5060146466127

Maximum Games

Inhoud Friday the 13th The Game - Ultimate Slasher Edition PS4