HyperX Alloy Core RGB - Membrane Gaming Keyboard - FR Azerty

Authentieke HyperX lichtbalk en RGB-stijl voor core gamers. Met zijn authentieke HyperX lichtbalk en coole, stijlvolle RGB-verlichtingseffecten is de HyperX Alloy Core RGB ideaal voor gamers die de stijl en prestaties van hun toetsenbord willen verbeteren zonder een forse uitgave te hoeven te doen. Met zes verschillende verlichtingseffecten en drie helderheidsniveaus biedt het een goed evenwicht tussen vernuft en budget. De Alloy Core RGB is afgewerkt met een duurzaam, versterkt plastic frame en is gebouwd voor stabiliteit en betrouwbaarheid voor gamers die een toetsenbord willen dat nog lang mee zal gaan. De soft-touch toetsen geven een tactiel gevoel, zijn stil en voorzien van een anti-ghosting functionaliteit van gaming-niveau en key rollover. Het is morsbestendig en bestand tegen 120 ml gemorste vloeistof zodat ongevallen met drank geen einde maken aan je game. De speciale mediabediening en sneltoetsen voor verlichting en Game-modus geven je controle binnen handbereik. Je toetsenbord kan worden vergrendeld zonder je hele systeem in stand-by te hoeven zetten. De Alloy Core RGB is stijlvol, bevat talloze mogelijkheden en is duurzaam, waardoor het een geweldig veelzijdig multimedia toetsenbord voor gamers is. Kenmerken: - Authentieke lichtbalk en dynamische RGB-verlichtingseffecten. - Duurzaam, massief frame. - Stille, responsieve toetsen met anti-ghosting functionaliteit. - Morsbestendig* - Speciale mediabediening . - Sneltoetsen voor helderheid, verlichtingsmodi en Game-modus. - Vergrendelingsmodus voor toetsenbord. *Getest tot 120 ml.

• EAN Barcode : 740617278835

HyperX

Inhoud HyperX Alloy Core RGB - Membrane Gaming Keyboard - FR Azerty