Minder lawaai en minder afleiding zorgt voor een optimale concentratie bij de agentsNoise CancelingGeavanceerde geluidsonderdrukkingstechnologie verwijdert storende omgevingsgeluiden en gesprekonderbrekingen.
Line QuietingVerwijdert gesis op de lijn, geroezemoes en andere afleidende geluiden van het telefoonnetwerk.
Soft squelchVermindert achtergrondgeluid door alleen geluiden boven een bepaald niveau te versterken.
Dankzij een helder geluid kunnen de agent en de beller op een juiste manier met elkaar communiceren
DSP (Digital Signal Processing)
Geavanceerde technologie die een glashelder geluid zonder echo biedt zodat agents efficiëntere gesprekken kunnen voeren.
Dynamische volumeregelingPast het gespreksvolume automatisch aan een comfortabel niveau zonder vervorming aan.
Tone Control EqualizerHiermee kunnen agents het geluid van hun headset afstellen voor een optimale nauwkeurigheid en helderheid.
Activiteiten stroomlijnen voor grotere productiviteitSupervisor-poortUnieke interface voor de supervisor waarmee agents eenvoudig kunnen worden opgeleid en gesprekken kunnen worden gecontroleerd.
BusylightEen Busylight (accessoire) vertelt collega`s dat u in gesprek bent zodat mogelijke onderbrekingen tot een minimum beperkt blijven.
Compatibiliteit met pc en bureautelefoonAan te sluiten op pc`s en bureautelefoons.
Veilig en comfortabel geluid zorgen ervoor dat agents de hele dag gemotiveerd en productief zijnPeakStop™Akoestische schokbescherming verwijdert potentieel schadelijke geluidspieken voordat zij de headset bereiken.
Naleving van Noise@Work wet- en regelgevingAudioprocessors van Jabra voldoen aan de wet- en regelgeving van de EU en de VS om de veiligheid van de agent en naleving van de plaatselijke wetgeving te verzekeren.
Merk |
Jabra |
Inhoud |
Jabra Link 850 Zwart AV receiver |
Introductie jaar |
2018 |
Leeftijd |
|
EAN |
809302011536 |
Sku |
1029738 |