MotoGP 16 - Valentino Rossi: The Game - PS4

Valentino Rossi The Game - MotoGP
Neem deel aan het officiële MotoGP kampioenschap, herbeleef Rossi`s carrière vanaf het begin, zet je achter het stuur van een rallywagen en laat je gaan op verschillende tracks, zoals de Monza Rally. Neem deel aan spannende Flat Track races en ontdek de wereld van de Valentino Rossi Ranch. Dit zijn slechts enkele van de hoogtepunten die op het puntje van je racestoel zullen houden in Valentino Rossi The Game. Ben je er klaar voor?

VR|46 Academy
De VR|46 Academy speelt een belangrijke rol in het nieuwe hoofdstuk van de grootste MotoGP-game ooit en de iconische Valentino Rossi representeert de eerste stap richting succes. Alle spelers starten hun carrière vanuit de academie en racen vervolgens richting de hoogste klasse: de MotoGP. Spelers zullen voor keuzes komen te staan en zullen objectieven moeten vervullen om met hun virtuele alter-ego de eerste plaats in de MotoGP Championship 2016 hall of fame te kunnen bemachtigen.

Flat Track
In Flat Track worden uitdagingen aangegaan op motorfietsen – genaamd Flat Track Bikes – waarbij een techniek wordt gebruikt die bestaat uit het driften met de voet aan de buitenkant om voor tegengewicht te zorgen – zoals bij motorcross en supermotard – maar tegelijkertijd is het anders door de ondergrond en de gebruikte techniek. Bekwaamheid en het terrein beslissen het resultaat van de competitie.

• R1M - Neem deel aan speciale trainingssessies met de R1M Yamaha-motor op het Misano GP-circuit. Valentino Rossi heeft meegeholpen aan de ontwikkeling van de motor, speciaal om te worden gebruikt tijdens zijn trainingen.

• Rally - Rally maakt ook zijn opwachting in Valentino Rossi The Game. Draag het rallypak en luister naar je co-piloot voor instructies op verschillende circuits.

• Drift - Neem de controle over Valentino Rossi, een van de VR46 Academy Riders of je eigen aangemaakte piloot en drift op 2 verschillende circuits met 3 layouts.

• MotoGP - Neem deel aan het officiële MotoGP 2016-seizoen of kies voor een `quick race` om op een van de meest geliefde Italiaanse circuits te racen.