PAW Patrol De Film, Avonturenstad toren-speelset met brandweerwagen en Marshall-actiefiguur

Word de held van de dag met Marshall en de PAW Patrol De Film Avonturenstad toren. Deze speelgoedset bevat alles wat je nodig hebt om op de film geïnspireerde reddingsacties te spelen, waaronder de iconische Avonturenstad toren-speelset, een Marshall-figuur en zijn brandweerwagen met werkende wielen. Speel met het figuur in de toren en als het tijd is voor een reddingsmissie, haal je de schans van de toren omlaag en bereid je je voor op actie. Plaats Marshall op de bestuurdersstoel en laat de wagen van de schans zoeven en naar de noodsituatie racen, net als in de film. Als je bent aangekomen, kun je de ladder op de brandweerwagen van Marshall omhoog en omlaag bewegen om je verhaal uit te breiden. Gebruik je fantasie om je spannende reddingsacties steeds opnieuw uit te voeren. Deze set speelgoed voor jongens en meisjes is een geweldig cadeau voor kinderen en PAW Patrol-fans. Verzamel voor nog meer filmactie de Chase Mini Vehicle Set (afzonderlijk verkocht). Ga samen met Marshall op spannende reddingsavonturen met de PAW Patrol De Film Avonturenstad toren. Inhoud: 1 Avonturenstad toren-speelset, 1 Marshall-voertuig, 1 Marshall-figuur, 1 stickervel

• EAN Barcode : 778988338537

Spin Master

Inhoud PAW Patrol De Film, Avonturenstad toren-speelset met brandweerwagen en Marshall-actiefiguur