PAW Patrol De Film: Deluxe-voertuig met verzamelfiguur van Chase

Werk samen met Chase aan grotere, gewaagdere reddingsmissies met zijn transformerende PAW Patrol De Film Deluxe-voertuig. De gave politieauto van Chase heeft zilveren metallic verf, authentieke filmdetails en graphics, en een spannende transformatie die rechtstreeks uit de film komt.

Chase (verzamelfiguur inbegrepen) is klaar om de redder in nood te zijn in Avonturenstad in zijn gloednieuwe filmuniform. Plaats Chase achter het stuur van zijn auto als er problemen zijn en race naar de noodsituatie. Duw de spoiler omlaag om de unieke transformatie van het voertuig te activeren. De voorkant zet uit voor de pantsermodus en achterin komt een schijvenwerper tevoorschijn. Laad de projectielen (twee meegeleverd) en druk op de knop om ze te lanceren. Reset, transformeer en lanceer keer op keer. Het Deluxe-voertuig van Chase is een geweldig cadeau voor kinderen vanaf 3 jaar en de perfecte aanvulling op elke PAW Patrol-collectie van voertuigen en speelgoedfiguren. De PAW Patrol De Film Deluxe voertuigen brengen de actie en de spanning van het witte doek tot leven.

Verzamel ze allemaal (speelgoedvoertuigen elk afzonderlijk verkocht) en gebruik je fantasie om reddingsmissies vol actie te spelen. Gebruik voor nog meer filmactie je Deluxe-voertuig in combinatie met de gloednieuwe PAW Patrol-toren. de Avonturenstad Hoofdkwartier (afzonderlijk verkocht). Wees de held van de dag met Chase en zijn PAW Patrol De Film Deluxe-voertuig.

• EAN Barcode : 778988406076

PAW Patrol

Inhoud PAW Patrol De Film: Deluxe-voertuig met verzamelfiguur van Chase