RGB Mechanisch Gaming toetsenbord Qwerty - Zwart - Game keyboard - USB - Anti Ghosting - Telefoon Houder - Pulsing LED Verlichting - Numeriek Keypad - Spatwaterdicht

Heb jij kennis genomen van de laatste pc-Gaming trends en zoek jij nu een mooi en betaalbaar RGB toetsenbord? Dan heeft Wsales voor jou speciaal dit prachtige Qwerty USB toetsenbord. Dit toetsenbord beschikt over meerdere opties om het licht te regelen en voldoet aan alle eisen die het hedendaagse gamen van jouw toetsenbord vraagt.

Anti-Ghosting & Ingebouwe ferrietring

Het toetsenbord is voorzien van een zogenaamde anti-ghosting functionaliteit. Dat betekent dat je tot wel 19 gelijktijdige toetsen in kan drukken, zonder dat dit voor haperingen of andere problemen zorgt. Zo kan je optimaal gamen en flink multi-tasken. Tevens beschikt dit USB bedraade toetsenbord over een geïntegreerde ferrietring. Dit is een magneet die er voor zorgt dat de signalen van het toetsenbord niet kunnen worden verstoord voordat ze bij jouw computer aankomen. Deze anti-magnetische werking zit in de kabel verwerkt.

LED verlichting

Dit prachtige toetsenbord heeft in iedere toets een aparte LED zitten. Elke LED is dimbaar zodat je het gehele toetsenbord in een donkere omgeving wat minder fel kan zetten. Dat is handig wanneer je tijdens het gamen reflecties ziet van het toetsenbord. De LED`s kunnen worden ingeschakeld met een speciale knop op het toetsenbord in combinatie met de FN, pgUp en pgDN toetsen. Zowel stationaire verlichting als pulserende verlichting is geen probleem met dit toetsenbord.

Telefoonhouder

Bij het maken van dit toetsenbord hebben de designer rekening gehouden met een wens van gamers. Ze hebben namelijk een uitsparing gelaten in de bovenkant van het toetsenbord om je telefoon in te plaatsen. Zo hoef je geen ongemakkelijke tripods voor of naast je beeldscherm te plaatsen, maar kan je met de selfie-camera van je telefoon een livestream houden! Voor de minder fanatieken gamers is het natuurlijk ook gewoon handig om je telefoon in kwijt te kunnen en notificaties binnen te zien komen.

Ergonomische toetsen lay-out

De toetsen van dit toetsenbord lopen van boven naar beneden in een curve af. Dat komt de handplaatsing ten goede wanneer je snel van de ene rij naar de andere moet gaan. Daarnaast beschikt dit toetsenbord ook over de conventionele pootjes om het toetsenbord in een extra hoek van 15 graden te plaatsen. De onderkant van deze pootjes zijn rubber gecoat, zodat deze niet gaan schuiven als jij lekker aan het tikken bent.

• EAN Barcode : 8784251749315

Anti-Ghosting & Ingebouwe ferrietring

LED verlichting