Razer BlackShark Expert - Stereo Gaming Headset - PC + MAC + iOS + Android

Razer BlackShark Expert Stereo Gaming Headset

Razer, BlackShark Expert 2.0 Gaming Headset. Gebaseerd op ontwerpen van militaire helikopterheadsets. Het ontwerp van de Razer BlackShark is geinspireerd op de headsets die door piloten van aanvalshelikopters gedragen worden. Hij biedt dezelfde mate van comfort die nodig is om hem tijdens langdurige missies te kunnen verdragen, en een superieure geluidsisolatie voor absolute helderheid in commandos in de meest heftige situaties. Superieure geluidsisolatie voor gaming en muziek luisteren zonder afgeleid te worden. Sluit alle ongewenste omgevingsgeluiden buiten door het ooromsluitende ontwerp en de namaakleren afsluitende oorschelpen, en hoor alleen het geweldige, intense geluid van uw games en muziek. Gaming onderweg. De afneembare microfoonarm van de Razer BlackShark maakt deze headset zeer veelzijdig, zowel thuis in een gamingopstelling als onderweg tijdens het afspelen van muziek. Van gaminggeluid waarin u compleet opgaat en offensieve leuzen van tegenstanders achter uw bureau, naar buiten muziek luisteren, kost slechts enkele seconden. De gecombineerde audio/mic-kabel werkt op alle draagbare audio/mobiel/computerapparatuur waaronder de iPod, iPhone, iPad, Kindle Fire, Android telefoons, Razer Blade, Macbook Pro, en de nieuwere Ultrabooks van tegenwoordig. Met de inbegrepen audio/mic-splitter verlengkabel kunt u de gecombineerde audio/mic-capaciteiten van de Razer BlackShark gebruiken op computers die afzonderlijke 3,5 mm poorten gebruiken voor audio output en microfoon input.

Technische Specificaties:

- Stereo geluid met versterkte bass
- Geluidsisolerende ooromsluitende oorschelpen
- Afneembare microfoonarm voor spraak of extra mobiliteit
- Audio/mic-splitter adapterkabel
- Namaakleren oorkussens met memoryfoam voor maximaal comfort
- Stereo luidsprekers met 40 mm neodymiummagneten
- Luidsprekers: 40 mm neodymiummagneten met met koper bedekte aluminium spraakspoel
- Frequentiebereik: 20 Hz 20 KHz -
Impedantie: 29
- Gevoeligheid @ 1 KHz: 105 dB +/- 3 dB
- Inputvermogen: 50 mW
- Kabel: 1,3 m omhuld met rubber
- Verbinding: gecombineerde 3,5 mm audio + mic plug. Microfoon:
- Frequentiebereik: 50 Hz 16 KHz
- Signaal/ruisratio: 50 dB
- Gevoeligheid @ 1 KHz: -37 dB +/- 4 dB - Ontvangstpatroon: Unidirectioneel.

Hardwarevereisten:

- Apparaten met afzonderlijke 3,5 mm audio en mic ingangen
- Apparaten met gecombineerde 3,5 mm audio + mic ingangen (werkt met alle draagbare audio/mobiel/computerapparatuur waaronder de iPod, iPhone, iPad, Kindle Fire, Android telefoons, Razer Blade, Macbook Pro, en de nieuwere Ultrabooks van tegenwoordig). 1 m audio/mic-splitter adapter verlengkabel inbegrepen.

Bekijk alles van Razer:
"

• EAN Barcode : 879862003821