Razer BlackWidow Chroma v2 - Qwerty - Green Switch - Mechanisch Gaming Toetsenbord

De Razer BlackWidow Chroma V2 is speciaal ontwikkeld voor extreme precisie en duurzaamheid. Het gaming toetsenbord beschikt over Razer Green mechanische switches, ergonomische polssteun, macro keys en een toegewijde Audio/USB poort.

Razer BlackWidow Chroma V2 style=

RazerGoed om te weten als gamer:

Razer BlackWidow
Het Razer BlackWidow mechanisch gaming toetsenbord is een populaire serie gaming toetsenborden in de gaming wereld. Esports gamers ervaren deze serie als een aangename toevoeging voor het door ontwikkelen van zijn of haar gaming skills. Sinds 2010 brengt Razer modellen uit van de Razer BlackWidow waaronder dit nieuwe model de Razer BlackWidow Chroma V2.

Razer BlackWidow Chroma V2 style=

Razer BlackWidow Chroma V2 style=

Razer BlackWidow Chroma V2
Met de Razer BlackWidow Chroma V2 introduceert Razer een gaming toetsenbord met een nog grotere meerwaarde dan haar voorgangers. Het gaming toetsenbord is opnieuw ontwikkeld, specifiek voor de gamers, met onder andere speciaal opgebouwde mechanische schakelaars. De mechanische switches van Razer zijn wereldwijd geprezen als de nieuwe standaard voor ieder mechanisch gaming toetsenbord.

Razer BlackWidow Chroma V2 style=

Razer green switches
De speciaal gemaakte mechanische schakelaars van Razer zijn in drie varianten, waaronder de Razer green switches, met ieder haar eigen specifieke voordelen. De Razer mechanische switches zijn speciaal ontworpen voor gaming waarbij de switches zorgen voor optimale bediening met een uitstekende snelheid en een razendsnel reactievermogen. De Razer orange switches zijn tactile en silent switches met een laag activatiepunt van 1,9 mm en een toetsaanslag van 45 gram.

Razer BlackWidow Chroma V2 style=

Razer Chroma
Het gaming toetsenbord wordt ondersteund door Razer Chroma met de software Razer Synapse. Razer Chroma biedt je als gamer de oneindige mogelijkheid om de individueel programmeerbare toetsen te verlichten naar eigen wens met 16,8 miljoen kleurenopties. Hierbij kan je als gamer nog voor kiezen om voor geprogrammeerbare lichteffecten toe te passen of zelf helemaal los te gaan met prachtige kleuren combinaties.

Razer BlackWidow Chroma V2 style=

Naast dat de lichteffecten echt een meerwaarde zijn voor de game-ervaring, kan de zelf ingestelde achtergrond verlichting ook je game-prestaties verbeteren. De Razer Chroma is eenvoudig in te stellen aan de hand van de software Razer Synpase. Hiervoor is enkel een registratie nodig per e-mail en je bent klaar om je fantasie de vrije loop te laten gaan. Het is mogelijk om de Chroma-verlichting van het toetsenbord te synchroniseren met je Razer muis en headset zodat het een compleet geheel wordt.

Ergonomische polssteun
De ergonomische polssteun zorgt ervoor dat je als langdurige gaming-marathons geen last krigt van vermoeide armen en polsen. Hierdoor kun je langer blijven gamen en kun je jouw top prestaties langer blijven geven. Met de ergonomische polssteun speel je altijd comfortabel.

Razer BlackWidow Chroma V2 style=

Extreme duurzaamheid
De mechanische switches van de Razer BlackWidow Chroma V2 leveren jouw een top gaming-prestaties. Elke ontwikkelde switch van het gaming toetsenbord heeft een maximale levensduur van 80 miljoen toetsaanslagen. Dee extreme duurzaamheid is mogelijk gemaakt door eigen ontwikkelde Razer technologie en enken en alleen de strengste eisen door te voeren voor de Razer BlackWidow Chroma V2.

Razer BlackWidow Chroma V2 style=

Kenmerken Razer BlackWidow Chroma V2:
• 10-toets doorkruising in gaming modus