Razer Nari Ultimate Draadloze Gaming Headset - Xbox One

De draadloze Xbox One-headset van de volgende generatie waarmee je kunt opgaan in je game, met de dynamische touch-sensorische feedback van Razer HyperSense. Voorzien van Windows Sonic voor levensecht surroundgeluid, met draaibare oorschelpen en koelgelkussens voor volledig comfort tijdens het gamen op je Xbox One.

VOEL ELK GEVECHT OP DE XBOX ONE
Toen de Razer Nari Ultimate met Razer HyperSense voor het eerst werd geïntroduceerd, hebben we immersie voor pc-gamers opnieuw gedefinieerd. Met deze gamingheadset van de volgende generatie konden ze het geluid niet alleen horen, maar ook voelen. Nu laten we met de Razer Nari Ultimate for Xbox One meer gamers kennismaken met `s werelds eerste Xbox One-headset met haptiek met hoge definitie, ontwikkeld door Lofelt™.

RAZER HYPERSENSE
Deze headset is voorzien van Razer HyperSense, haptische technologie, ontwikkeld door Lofelt™, die touch-sensorische feedback creëert voor levensechte sensaties op basis van game-audio. Nu kun je voor een geheel nieuw belevingsniveau de terugslag van wapens en rommelende explosies voelen, terwijl je met een schuifknop op de rechteroorschelp de intensiteit van de haptische feedback kunt aanpassen. Razer HyperSense past realtime verwerking toe die voor zijn werking alleen afhankelijk is van geluid. Dit betekent dat de headset meteen uit de doos kan worden gebruikt zonder dat er applicaties van derden of game-integratie nodig is.

COMPLEET GEMAAKT DOOR COMFORT
Voor een realistische, ononderbroken belevenis is de Razer Nari Ultimate for Xbox One voorzien van een groot aantal functies voor optimaal comfort, zodat je jezelf urenlang in de wereld van games kunt verliezen.

EENVOUDIGE DRAADLOZE VERBINDING MET XBOX ONE
De Razer Nari Ultimate for Xbox One kan rechtstreeks met je Xbox One worden verbonden en maakt ingewikkelde instellingen en draadloze dongels overbodig. Dit levert een stabiele, laag-latente verbinding op tot 30 ft/10 m.

Kenmerken:
Razer HyperSense Dynamische haptische trillingen creëren een nieuwe dimensie door je de strijd te laten voelen
- van gedempte voetstappen tot rommelende explosies. Compatibel met alle Xbox One-games. Ovale oorkussens met verkoelende gel De koelgel helpt bij het verminderen van de warmteopbouw, terwijl de randen van kunstleer zorgen voor uitstekende geluidsisolatie. Het ovale ontwerp zorgt ervoor dat je oren comfortabel worden omsloten. Xbox draadloos Voor een donglevrije laag-latente verbinding tot 40 ft/12 meter. Kan direct worden aangesloten op je Xbox One voor een intuïtieve en probleemloze audio-ervaring. Windows Sonic Ervaar levensecht surroundgeluid, zodat je de kleinste details helder kunt horen en je zintuigen kunt prikkelen met een werkelijk meeslepende Xbox One gamingervaring. Hoofdband met automatische aanpassing en draaibare oorschelpen Maximaal aanpasbaar voor een perfecte pasvorm om je hoofd en ongecompliceerd comfort. Door het aluminium frame uit één stuk is de headset licht van gewicht en duurzaam in het gebruik. Game/chat-balans Het gamegeluid zal de communicatie met je team nooit meer overstemmen. Stel de balans van het game- en gespreksgeluid nauwkeurig af of laat de schuifknop in het midden staan voor een standaardmix. Superieure draadloze beleving.

• EAN Barcode : 8886419371977

VOEL ELK GEVECHT OP DE XBOX ONE

RAZER HYPERSENSE