Scott Pilgrims Precious Little Card Game

Dus waarom zou je toch opgroeien? Is het het echt waard? Heb je geen betere dingen te doen? Waarom maakt het uit of je indie-rockband dat geweldige optreden krijgt? Je begon een band om plezier te hebben, en nu zul je je kontten krijgen getrapt door robots. En wie wil omgaan met de hoofdpijn van dating? Kijk, we hebben allemaal bagage. Sommigen van ons hebben een drama dat graag vechtpartijen en exs kiest die graag stoten doen. Liefde is een slagveld! Dus je gaat liever op de bank zitten met stoten in je favoriete videogame. Hé, wie zal je stoppen? Demonen, vuurballen, reusachtige paarse kerels ?? Klinkt als een spelbreker! Als je je dierbare kleine leven wilt blijven leven, is het misschien tijd om het samen te krijgen en tegen de wereld in te gaan!

Scott Precious Little Card Game van Scott Pilgrim is een spellenprogramma voor het bouwen van een dek dat je uitdaagt om op te groeien en je voor te bereiden op je mooiste uur. Spelers nemen de rollen over van hun favoriete personages in het Scott Pilgrim-universum, die elk een uniek startspel hebben. Met innovatieve dubbelzijdige kaarten kun je besluiten om je problemen op te lossen met hard werken en empathie, of om de onvoorspelbare wereld van onnodig geweld met videogames te omarmen. Het verslaan van de kwaadaardige ex en het verzamelen van power-ups helpt spelers hun weg naar de overwinning te vinden.

• EAN Barcode : 859930005759

Renegade Game Studios

Inhoud Scott Pilgrims Precious Little Card Game