Sennheiser PC 363D - Gaming headset - Zwart

Til je game ervaring naar een hoger level. De Sennheiser PC 363D is een bijzonder comfortabele koptelefoon met grote gesloten oorschelpen. Terwijl Noise-cancelling zorgt dat je niet gestoord wordt tijdens het gamen, ben je met de Dolby Pro Logic IIx technologie verzekerd van een optimaal ruimtelijk geluid. Met de Sennheiser 363D kun je daarnaast ook heel makkelijk je game strategie overleggen met medespelers, dankzij de Noise-cancelling microfoon kun je namelijk kraakheldere gesprekken voeren met je medespelers. Laat je overtuigen van een unieke game ervaring met het beste geluid dat bestaat.

Plus- en min punten van de Sennheiser PC 363D

Pluspunten7.1 channel surround sound
Pluspunten Automatische demping van geluid in de microfoon
Pluspunten USB 2.0 aansluiting
Pluspunten Noise-cancelling
Minpunten De PS4 en Xbox One ondersteunt de PC 363D G4ME

Kenmerken van de Sennheiser PC 363D

Hoor alleen maar jouw muziek door gebruik van Noise-cancelling
Noise-cancelling is een technologie die ervoor zorgt dat achtergrondgeluiden sterk worden verminderd. Dit gebeurt door middel van elektrische signalen, die ongewenste geluiden wegfilteren. Hierdoor wordt de geluidskwaliteit van de PC 363D sterk verbeterd. Ook is een koptelefoon met Noise-cancelling erg handig voor in het vliegtuig, de trein of op een rumoerige werkplaats, omdat je je zo op je eigen geluid kunt focussen.

Geluid bestemd voor games
De meeste en grootste games worden opgenomen met Sennheiser microfoons. Hierdoor komt het game geluid beter tot zijn recht dan met andere koptelefoons. De drivers zorgen daarnaast voor een surround sound met veel diepte. Het lijkt dus alsof je helemaal in de game zit. Daarnaast is de koptelefoon voorzien van de laatste generatie transducers, zodat je tijdens het gamen verzekerd bent van een bijzonder gedetailleerde geluidsweergave.

Dolby Pro Logic IIx technologie
Dankzij de Dolby Pro Logic IIx technologie van de PC363D duik je helemaal weg in jouw favoriete games. De Eargonomic Acoustic Refinement techniek van Sennheiser zorgt voor een optimale ruimtelijke positie, zodat je alle geluiden nauwkeurig kunt lokaliseren.

Open ontwerp
De Sennheiser PC 363D is zo ontworpen dat de oorschelpen over het oor vallen. De grote zachte oorkussens zijn gemaakt van een zachte stof waardoor de koptelefoon ook bij lange game sessies lekker zit. De hoofdband is daarnaast gemaakt van stevig, duurzaam kunststof. Zo wordt er voor gezorgd dat de koptelefoon een lange tijd mee gaat. Bovendien is de PC-363D uitgerust met een direct toegankelijke volumeknop aan het rechteroor.

Praat met je medegamers
Even je strategie overleggen met je medespeler? Dat gaat heel gemakkelijk met de geïntegreerde microfoon in de oorschelp. Deze is namelijk super intuïtief. Daarnaast zorgt de Noise-cancelling microfoon ervoor dat je kraakheldere gesprekken kunt voeren. Het aan- en uitzetten van de microfoon is ook heel gemakkelijk, je hoeft alleen maar de microfoon van boven naar beneden te bewegen.

Akoestische gesloten klankkast
De Sennheiser PC 363D beschikt over een ongeëvenaarde geluidskwaliteit. Luister naar een dynamisch geluid. De gesloten klankkast zorgt ervoor dat de druk in de oorschelp wordt opgebouwd, waardoor je een betere basweergave krijgt. Daarnaast zorgt een gesloten klankkast er ook voor dat mensen uit de omgeving geen muziek horen.

De Sennheiser PC 363D samengevat

• Ontwerp: Over-ear ontwerp

• Gesloten klankkast