Spelvoordeelset Temptation Island - het spel der verleiding & Monopoly Classic Nederland - Bordspel

Deze voordeelset bestaat uit Temptation Island - het spel der verleiding & Monopoly Classic Nederland - Bordspel. Je zult urenlang speelplezier hebben door deze twee gave spellen!

Monopoly Classic Nederland - Bordspel

Er kan maar één winnaar zijn bij Monopoly. Ben jij degene die straks alles bezit?

Dit is het beroemde vastgoedspel voor snelle onderhandelaars waarin spelers kopen, verkopen, onderhandelen en ruilen om de ultieme rijkdom te behalen. In deze vernieuwde versie van het klassieke spel zijn de badeend, de tyrannosaurus rex en de pinguïn aan de pionnenfamilie toegevoegd. De ingrediënten om te winnen zijn natuurlijk tactiek, maar ook een beetje geluk. Het doel van het spel is om groot te worden door straten te kopen, huizen en hotels te bouwen. Koop de Grote Markt Groningen of de Kalverstraat Amsterdam. Bij veel mensen zal dit spel nostalgie opwekken, maar het is ook nog steeds een fantastisch spel om voor de eerste keer te spelen.

Het enige echte Monopoly bordspel staat al jaren garant voor veel speelplezier met familie en vrienden en is de klassieker onder de spellen.

Temptation Island - het spel der verleiding

Het moment is eindelijk daar, ‘de’ ultieme relatietest gaat van start en jij en je vrienden mogen als verleiders ongestoord je gang gaan op een prachtig eiland. Je hebt een duidelijk doel voor ogen, maar ben jij wel grappig, sexy of intelligent genoeg om die persoon te verleiden? Trek alles uit de kast om je medespelers te overtreffen en zorg voor een overtuigend resultaat tijdens het kampvuur. Win jij Temptation Island?

• EAN Barcode : 6013857160142

Monopoly Classic Nederland - Bordspel

hasbr