Spiderman 2 -The Movie

Spiderman 2 -The Movie

Of hij het nu opneemt tegen een moordlustige zakenman in een zeegroene legging, de altijd in levensgevaar verkerende Mary Jane Watson redt of gewoon wat door de stad slingert omdat dat nou eenmaal leuker is dan een metroritje, Spider-man is en blijft een indrukwekkende superheld. Deze zomer is het flamboyante alter ego van Peter Parker terug om in de gedoodverfde bioscoopkraker Spider-man 2 de strijd aan te gaan met de moorddadige Dr. Octopus. Maar je komt hem ook tegen in een videogame met dezelfde naam. En wat voor game...Dankzij de freeform-gameplay kan Spidey Manhattan op eigen houtje gaan verkennen. In een fractie van een seconde suist hij van de hoogste wolkenkrabbers naar het asfalt om straatbendes en supercriminelen in bizarre pakjes aan te pakken. Verder bevat de game een nieuw en geavanceerd spinnenweb-slingersysteem en heel veel bloedstollende missies. En natuurlijk kun je de meest veelzijdige en charismatische held aller tijden oog in oog laten staan met de beestachtige Doc Ock. Kortom: Spider-man 2 mag je absoluut niet missen. beestachtige Doc Ock. Kortom: Spider-man 2 mag je absoluut niet missen.

• EAN Barcode : 5030917027543

Activision

Inhoud Spiderman 2 -The Movie