TRIO DEAL 3 spellen -UNO - Uno flip - SkipBo - Spelletjes - Games - Uitbreiding

Hier de Combi deal met exclusieve kaartspellen "Uno Wild - Uno Flip - Skip BO
Waardoor jij je de eerste weken niet hoeft te vervelen, genoeg keus en uitdaging en strijd met deze spellen.
gegarandeerd een gezellige avond met familie/vrienden/vriendinnnen!!

Uno Wild:

Nu wordt het klassieke kaartspel met bijpassende kleuren en cijfers geleverd met aanpasbare Wild Cards voor extra spanning! Spelers racen om de beurt om al hun kaarten kwijt te raken door een kaart in hun hand te matchen met de huidige kaart bovenaan de stapel, hetzij op kleur of nummer. Speciale actiekaarten zorgen voor spelveranderende momenten en helpen tegenstanders te verslaan! Gebruik de Swap Hands-kaart om van hand te wisselen met een andere tegenstander en schrijf je eigen regels met behulp van de 3 aanpasbare (en uitwisbare) Wild Cards! Je vindt 19 van elke kleur (rood, groen, blauw en geel), plus 8 Draw Two-, Reverse- en Skip-kaarten in elke kleur, samen met 4 Wild Cards, 4 Wild Draw Four-kaarten, 1 Wild Swap Hands-kaart en 3 Wild aanpasbare kaarten. Als je geen match kunt maken, moet je van de centrale stapel trekken! Vergeet niet "UNO" te roepen als je nog maar één kaart over hebt! De eerste speler die 500 punten bereikt, wint. Bevat 112 kaarten en instructies.

2 - 10 spelers 7+

UNO FLIP:

UNO FLIP!™ is het vertrouwde klassieke kaartspel maar nu met spannende nieuwe mogelijkheden!

• Dubbelzijdige kaarten en een speciale FLIP-kaart maken het klassieke spel nog leuker.
• Speel de speciale FLIP-kaart en alle kaarten worden omgekeerd, ook de pakstapel. De andere kant laat een compleet nieuwe serie getallen en kleuren zien.
• UNO FLIP!™ bevat ook nieuwe actiekaarten, zoals Trek vijf kaarten en Iedereen overslaan.
• En vergeet niet UNO te roepen als je nog één kaart over hebt!

Zet je schrap voor de volgende versie van het klassieke UNO™: UNO FLIP!™. Het vertrouwde spel maar met spannende nieuwe wendingen - zoals dubbelzijdige kaarten, een speciale FLIP-kaart en zwaardere straffen - die het klassieke kaartspel nog leuker maken. De kaarten hebben een ‘lichte kant’ waarmee je het klassieke UNO™ kunt spelen, en een ‘donkere kant’ waarbij de straffen superstreng zijn. Speel de FLIP-kaart en alle kaarten in je hand, de pakstapel en de andere kaarten worden omgekeerd en je ziet een compleet nieuwe serie getallen en kleuren op de andere kant! Degene die de FLIP-kaart heeft, beslist of er met de lichte of met de donkere kant van de kaarten wordt gespeeld - en wanneer de kaarten weer worden omgekeerd. De donkere kant van de kaarten bevat nieuwe actiekaarten die de boel flink opschudden, zoals Trek vijf kaarten en Sla iedereen over. Speel strategisch om je tegenstanders te slim af te zijn en win door als eerste alle kaarten weg te spelen. En vergeet niet UNO te roepen als je nog één kaart over hebt! Dit leuke gezinsspel is perfect voor spelers van 7 jaar en ouder. Afwijkende kleuren en versieringen mogelijk.

2 - 10 spelers. 7+

Skip - Bo

De jongste speler mag beginnen. De spelers moeten om beurten een aantal dingen doen in de volgende volgorde.

1. Pak 5 kaarten van de pakstapel. Dit zijn de kaarten waarmee je gaat spelen (dit is je “hand”) aan het begin van iedere beurt moet je je kaarten weer aanvullen tot 5 kaarten

2. Voor zover mogelijk leg je kaarten uit je hand, van de weggooistapels en je stok op de bouwstapels. (we leggen hierna uit welke kaarten je op de bouwstapel mag leggen)

3. Na het spelen van alle kaarten die je kwijt kunt van je stok of uit je hand beëindig je je beurt door 1 kaar uit je hand op een van de 4 weggooistapels te leggen. Hierna is de volgende speler aan de beurt.

Als je in één beurt alle 5 je kaarten speel mag je meteen weer 5 kaarten pakken en verder spelen in dezelfde beurt. Iedere keer wanneer je alle 5 kaarten speel, mag je meteen 5 nieuwe kaarten pakken. (Het spelen van je vijfde kaart telt niet als al je kaarten in één beurt spelen).

2 - 6 spelers 7+

• EAN Barcode : 6096525622647

Uno Wild: