Plaats een Review

Warhammer 40.000 - Kill team core manual

Warhammer 40.000 - Kill team core manual

Een snel tempo spel met miniaturen, Warhammer 40.000: Kill Team pits teams van elite specialisten, ragtag zeloten en hard gebeten veteranen tegen elkaar in wrede schermutselingen gevechten tot het bittere einde. Een enkele ploeg goed opgeleide en goed uitgeruste krijgers kan de balans van een breder conflict kantelen - met Kill Team zul je door talloze verhalen van je eigen ontwerp spelen die het lot van de melkweg zelf zouden kunnen veranderen.

De Core Manual is een softbackboek van 208 pagina`s met volledige regels voor het kiezen en bouwen van een kill-team van 16 facties in het Warhammer 40.000-bereik (Adeptus Astartes, Deathwatch, Grey Knights, Astra Militarum, Adeptus Mechanicus, Heretic Astartes, Death Guard, Thousand Sons, Asuryani, Drukhari, Harlequins, Necrons, Orks, T`au Empire, Tyranids en Genestealer Cults), samen met achtergrondinformatie over het belang van moordteams voor de bredere strijd om suprematie:

Achtergrond

- Shadow War: dit gedeelte van het boek neemt je mee door de rollen van kill-teams in het 41e Millennium - of je nu operatief een vijandelijke commandant of gevaarlijke demagoog verwijdert, vecht wanhopig een weg door een slagveld om gestrande kameraden te versterken of jezelf de laatste regel te vinden verdediging tegen een overweldigende kracht, elke strijd tussen moordteams vertelt een verhaal van heldendom en avontuur;
- Heroes All: elk kill-team is anders, maar ze hebben allemaal bepaalde kenmerken gemeen - ze hebben allemaal een charismatische, sluwe of dominante leider en specialisten, geschoolde personen die vitale uitrusting en talenten meebrengen;
- Theaters of War: de opperbevelhebbers van het 41e Millennium hebben ongelooflijke militaire macht tot hun beschikking, en toch zijn er vele scenario`s waarin de precieze toepassing van een kleine, goed opgeleide kracht geschikt is. Duizenden oorlogsgebieden hebben drastische veranderingen ondergaan na een inval van een dodenteam; deze sectie beschrijft slechts een paar van de talloze verschillende omgevingen waarin deze kleine squadrons hebben gestreden.

Reglement

- Core Rules: de basisbeginselen van Kill Team, deze sectie neemt je precies door wat je nodig hebt om te spelen, legt uit hoe je datasheets interpreteert en gebruikt en hoe je je strijd kunt instellen. Het neemt je mee door Battle Rounds, die bestaan ​​uit Initiative, Movement, Psychic, Shooting, Fighting en Morale-fasen met geannoteerde, eenvoudig te volgen gidsen en foto`s;
- Fighting a Battle: hier leer je hoe de structuur van je game wordt bepaald - beslissen over een missie, het opzetten van het slagveld en het inzetten van je kill-teams. Inbegrepen is een voorbeeld van een Open Play-missie - Covert War - die dient als een eenvoudige introductie;
- Geavanceerde regels: deze sectie voegt een verscheidenheid aan optionele regels toe voor complexiteit en diepte, aanbevolen voor gebruik nadat spelers bekend zijn met de basisregels. Het omvat verschillende soorten terrein, regels voor klimmen, mantelen, springen over gaten en dekt schade die wordt ontvangen door van hoogte te vallen;
- Killzones: dit zijn omgevingsspecifieke regels, die gevaren en voordelen toevoegen aan het gebied waarin je miniaturen zich bevinden. Dit gedeelte bevat de regels van Sector imperialis, die zijn ontworpen voor gebruik met het landschap in de doos;
- Missies: deze sectie introduceert 3 Open, 4 Matched en 4 Narrative speelmissies, die je laten zien hoe je elementen kiest en kiest van elk om je eigen spellen te maken, zoals je ze wilt spelen. Het bevat details van de Scoutingfase, waarin plannen, voorbereiden en geluk de richting van de te bestrijden strijd kunnen dicteren. Elke inbegrepen missie bevat advies over het selecteren van je teams, configuratie, inzet en overwinningsvoorwaarden;
- Kill Teams: deze sectie neemt je mee door het bouwen van je kill-team op een grondige en eenvoudig te volgen manier, met betrekking tot Open, Matched en Narrative play-specifieke teams;
- Beveiligingspunten: gematchte teams voor het doden van spelen kunnen door goden worden vervalst - dit gedeelte beschrijft de tactieken die specifiek zijn voor deze teams;
- Specialisten: dit zijn ervaren jagers met bepaalde vaardigheden, opgesplitst in 9 disciplines: Leader, Combat, Comms, Demolitions, Heavy, Medic, Scout, Sniper, Veteran en Zealot, elk met 3 exclusieve tactieken. Deze tactieken worden steeds machtiger en worden ontgrendeld door tijdens een campagne ervaring op te doen;
- achtergrondinformatie voor elk van de volgende facties: Adeptus Astartes, Deathwatch, Grey Knights, Astra Militarum, Adeptus Mechanicus, Heretic Astartes, Death Guard, Thousand Sons, Asuryani, Drukhari, Harlequins, Necrons, Orks, T`au Empire, Tyranids, en Genestealer Cults. Deze sectie kan worden gebruikt om karakter toe te voegen aan je kill-team, met namen en karakteristieke generators, factiespecifieke tactieken en zelfs eigenaardigheden voor elk squadron. Elke factie beschikt ook over datasheets en uitgebreide wargear-tabellen met puntenlijsten en -vaardigheden.

campagnes

Kill Team kan gespeeld en genoten worden in eenmalige missies, maar inclusief een pakket van uitgebreide optionele regels voor het vechten tegen meerdere veldslagen in een verbonden reeks, een verhaal vormend van geheime gevechten die naast elkaar worden gevochten een grotere oorlog. Dit deel van het boek leidt je door een Kill Team-campagne: de overwinningsvoorwaarden, hoe missies te selecteren, ervaring op te doen en je team te upgraden, om te gaan met blessures, middelen te beheren en zelfs conflicten te escaleren. Dit omvat lege opdrachtroosters en gegevensbladen die u kunt fotokopiëren en gebruiken om uw campagne bij te houden.

Bovendien is er een miniaturen-showcase boordevol inspirerende foto`s van kill-teams en vechtscènes.

  • EAN Barcode : 9781788262682
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.
Een snel tempo spel met miniaturen, Warhammer 40.000: Kill Team pits teams van elite specialisten, ragtag zeloten en hard gebeten veteranen tegen elkaar in wrede schermutselingen gevechten tot het bittere einde. Een enkele ploeg goed opgeleide en goed uitgeruste krijgers kan de balans van een breder conflict kantelen - met Kill Team zul je door talloze verhalen van je eigen ontwerp spelen die het lot van de melkweg zelf zouden kunnen veranderen.

De Core Manual is een softbackboek van 208 pagina`s met volledige regels voor het kiezen en bouwen van een kill-team van 16 facties in het Warhammer 40.000-bereik (Adeptus Astartes, Deathwatch, Grey Knights, Astra Militarum, Adeptus Mechanicus, Heretic Astartes, Death Guard, Thousand Sons, Asuryani, Drukhari, Harlequins, Necrons, Orks, T`au Empire, Tyranids en Genestealer Cults), samen met achtergrondinformatie over het belang van moordteams voor de bredere strijd om suprematie:

Achtergrond

- Shadow War: dit gedeelte van het boek neemt je mee door de rollen van kill-teams in het 41e Millennium - of je nu operatief een vijandelijke commandant of gevaarlijke demagoog verwijdert, vecht wanhopig een weg door een slagveld om gestrande kameraden te versterken of jezelf de laatste regel te vinden verdediging tegen een overweldigende kracht, elke strijd tussen moordteams vertelt een verhaal van heldendom en avontuur;
- Heroes All: elk kill-team is anders, maar ze hebben allemaal bepaalde kenmerken gemeen - ze hebben allemaal een charismatische, sluwe of dominante leider en specialisten, geschoolde personen die vitale uitrusting en talenten meebrengen;
- Theaters of War: de opperbevelhebbers van het 41e Millennium hebben ongelooflijke militaire macht tot hun beschikking, en toch zijn er vele scenario`s waarin de precieze toepassing van een kleine, goed opgeleide kracht geschikt is. Duizenden oorlogsgebieden hebben drastische veranderingen ondergaan na een inval van een dodenteam; deze sectie beschrijft slechts een paar van de talloze verschillende omgevingen waarin deze kleine squadrons hebben gestreden.

Reglement

- Core Rules: de basisbeginselen van Kill Team, deze sectie neemt je precies door wat je nodig hebt om te spelen, legt uit hoe je datasheets interpreteert en gebruikt en hoe je je strijd kunt instellen. Het neemt je mee door Battle Rounds, die bestaan ​​uit Initiative, Movement, Psychic, Shooting, Fighting en Morale-fasen met geannoteerde, eenvoudig te volgen gidsen en foto`s;
- Fighting a Battle: hier leer je hoe de structuur van je game wordt bepaald - beslissen over een missie, het opzetten van het slagveld en het inzetten van je kill-teams. Inbegrepen is een voorbeeld van een Open Play-missie - Covert War - die dient als een eenvoudige introductie;
- Geavanceerde regels: deze sectie voegt een verscheidenheid aan optionele regels toe voor complexiteit en diepte, aanbevolen voor gebruik nadat spelers bekend zijn met de basisregels. Het omvat verschillende soorten terrein, regels voor klimmen, mantelen, springen over gaten en dekt schade die wordt ontvangen door van hoogte te vallen;
- Killzones: dit zijn omgevingsspecifieke regels, die gevaren en voordelen toevoegen aan het gebied waarin je miniaturen zich bevinden. Dit gedeelte bevat de regels van Sector imperialis, die zijn ontworpen voor gebruik met het landschap in de doos;
- Missies: deze sectie introduceert 3 Open, 4 Matched en 4 Narrative speelmissies, die je laten zien hoe je elementen kiest en kiest van elk om je eigen spellen te maken, zoals je ze wilt spelen. Het bevat details van de Scoutingfase, waarin plannen, voorbereiden en geluk de richting van de te bestrijden strijd kunnen dicteren. Elke inbegrepen missie bevat advies over het selecteren van je teams, configuratie, inzet en overwinningsvoorwaarden;
- Kill Teams: deze sectie neemt je mee door het bouwen van je kill-team op een grondige en eenvoudig te volgen manier, met betrekking tot Open, Matched en Narrative play-specifieke teams;
- Beveiligingspunten: gematchte teams voor het doden van spelen kunnen door goden worden vervalst - dit gedeelte beschrijft de tactieken die specifiek zijn voor deze teams;
- Specialisten: dit zijn ervaren jagers met bepaalde vaardigheden, opgesplitst in 9 disciplines: Leader, Combat, Comms, Demolitions, Heavy, Medic, Scout, Sniper, Veteran en Zealot, elk met 3 exclusieve tactieken. Deze tactieken worden steeds machtiger en worden ontgrendeld door tijdens een campagne ervaring op te doen;
- achtergrondinformatie voor elk van de volgende facties: Adeptus Astartes, Deathwatch, Grey Knights, Astra Militarum, Adeptus Mechanicus, Heretic Astartes, Death Guard, Thousand Sons, Asuryani, Drukhari, Harlequins, Necrons, Orks, T`au Empire, Tyranids, en Genestealer Cults. Deze sectie kan worden gebruikt om karakter toe te voegen aan je kill-team, met namen en karakteristieke generators, factiespecifieke tactieken en zelfs eigenaardigheden voor elk squadron. Elke factie beschikt ook over datasheets en uitgebreide wargear-tabellen met puntenlijsten en -vaardigheden.

campagnes

Kill Team kan gespeeld en genoten worden in eenmalige missies, maar inclusief een pakket van uitgebreide optionele regels voor het vechten tegen meerdere veldslagen in een verbonden reeks, een verhaal vormend van geheime gevechten die naast elkaar worden gevochten een grotere oorlog. Dit deel van het boek leidt je door een Kill Team-campagne: de overwinningsvoorwaarden, hoe missies te selecteren, ervaring op te doen en je team te upgraden, om te gaan met blessures, middelen te beheren en zelfs conflicten te escaleren. Dit omvat lege opdrachtroosters en gegevensbladen die u kunt fotokopiëren en gebruiken om uw campagne bij te houden.

Bovendien is er een miniaturen-showcase boordevol inspirerende foto`s van kill-teams en vechtscènes.
Merk

Games Workshop

Inhoud Warhammer 40.000 - Kill team core manual
Introductie jaar 2018
Leeftijd
EAN 9781788262682
Sku 1242757
2022 - 0 - 1242757 Speelgoed vergelijken doe je hier!