3DS Game LEGO City Undercover, The Chase Begins

LEGO CITY Undercover, The Chase Begins werd ontwikkeld door TT Games en is een prequel van het Wii U-spel dat binnenkort verschijnt. Als beginnende agent beleeft Chase McCain zijn eerste spannende avontuur in LEGO CITY, een bruisende stad die tot leven komt op je Nintendo 3DS. Gebruik de verschillende vermommingen van Chase McCain voor speciale vaardigheden die je helpen missies te voltooien en de criminaliteit in de stad te bestrijden. Als je op het touchscreen je scanner hebt geactiveerd, kun je de Nintendo 3DS bewegen om in LEGO CITY te speuren naar beeld- of geluidsaanwijzingen. Tijdens je eerste dag als politieagent loop je de misdaadbaas Rex Fury al tegen het lijf, en het is jouw missie om hem achter de tralies te krijgen. In het binnenkort, exclusief voor Wii U verschijnende LEGO CITY Undercover, dat plaatsvindt ná de gebeurtenissen in de Nintendo 3DS-versie, is Rex Fury uit de gevangenis ontsnapt! LEGO CITY-liefhebbers die niet kunnen wachten om die boef weer de bak in te krijgen, kunnen nu al kennismaken met de kleurrijke stadsbewoners in een serie webisodes op YouTube. De serie bestaat uit zes webisodes die in de aanloop naar de lancering van LEGO CITY Undercover verschijnen en vertelt de verhalen achter Chase McCain en zijn belangrijkste bondgenoten, inclusief Chief Dunby, het hoofd van het politiebureau van LEGO CITY; Chase zn klunzige maatje Frank Honey, collega Ellie Phillips, die van zich laat horen via de GamePad; Natalia Kowalski, de vriendin van Chase die in een getuigenbeschermingsprogramma is opgenomen; en een stelletje slechteriken dat Chase moet passeren om Rex Fury in de boeien te kunnen slaan. Bestrijd de misdaad waar je ook bent met Chase McCain in LEGO CITY Undercover, The Chase Begins voor Nintendo 3DS vanaf 26 april in Europa, of verricht je speurwerk vanuit je luie stoel in LEGO CITY Undercover voor Wii U vanaf 28 maart in Europa, verkrijgbaar als opzichzelfstaand spel of als limited-edition bundel met het spel en een Chase McCain-minifigure.

• EAN Barcode : 0045496523671

LEGO

Inhoud 3DS Game LEGO City Undercover, The Chase Begins