BOBBIN INTERACTIVE MUSIC CARROUSEL PROJECTOR ROSE

INTERACTIEVE TROMMEL MET CARROUSEL

• EDUCATIEVE TROMMEL - CARROUSEL - deze originele trommel zal elk kind aanspreken. Het is gemaakt naar het model van een circuscarrousel met pony`s . Na het inschakelen van de muziekdoos gaat er een lampje branden in verschillende kleuren en beginnen de paarden rond te draaien . Op het deksel zitten knoppen, waarna het kind instrumenten of dieren zal horen . Druk op de pijlknop om de modus te wijzigen. Het speelgoed wordt ook een geweldige nachtlamp en projector in één. Het zorgt ervoor dat uw kind vredig in slaap kan vallen .
  • MULTIFUNCTIONEEL - de muziekdoos heeft ook een educatieve functie . Naast plezier tijdens het gebruik van de carrousel, leert het kind de geluiden van instrumenten en dieren te herkennen . Bovendien heeft het veel knoppen die het plezier zullen diversifiëren. Na het indrukken van de noot horen we 9 bekende melodielijnen . Wanneer het kind aanraakt, hoort een van de met cijfers gemarkeerde knoppen het instrument of dier, afhankelijk van de geselecteerde moduspijl. De muziekdoos heeft ook een volumeregelingsfunctie, waardoor je hem zowel overdag als `s nachts kunt gebruiken.
  • HELPT SLAAP SLAPEN - het speelgoed werkt uitstekend als projector en nachtlamp, waardoor uw peuter zich rustig kan voorbereiden op slaap . Als het is ingeschakeld, speelt het een slaapliedje voor baby`s en gloeit het kleurrijk. Het licht zal op de muur verschijnen in de vorm van kleine balletjes die de aandacht van de baby zullen vestigen en hem helpen in slaap te vallen . Na een lang moment zonder enige actie, zal de muziekdoos zichzelf uitschakelen. Zonder de noodzaak om de kamer binnen te gaan, waardoor het kind wakker zou kunnen worden.
  • LICHT- EN GELUIDSEFFECTEN - de muziekdoos heeft veelkleurige flikkerende lampjes die patronen op de muren laten zien en veel interessante melodieën winnen die je peuter zeker zullen aanspreken en hem in staat zullen stellen vredig in slaap te vallen. De trommel maakt ook geluiden van dieren en instrumenten zoals trommels, eend, kikker, fudge of poes.
  • SPECIFICATIE - leeftijd: 18+; afmetingen (lengte / breedte / hoogte): 16,5 / 16,5 / 17,5 cm; gewicht: 0,5 kg; pakketgewicht: 0,65 kg; voeding: 3xAA-batterijen (niet inbegrepen).

SPECIFICATIE

• leeftijd: 18+
  • afmetingen (lengte / breedte / hoogte): 16,5 / 16,5 / 17,5 cm
  • gewicht: 0,5 kg
  • pakket gewicht: 0,65 kg
  • voeding: 3xAA-batterijen (niet inbegrepen)
MUZIEK EDUCATIEVE DRUM

Het is geweldig speelgoed voor jonge kinderen die net de wereld van muziek, geluiden en ritmes leren kennen. Na het aanzetten van de muziekdoos met een knop aan de onderkant van het speeltje zullen we een korte melodie horen en de paarden binnenin gaan draaien als in een echte carrousel . Daarnaast zien we een interessant lichtspel in verschillende kleuren, dat ook op de muren terugkomt .

De muziekdoos geeft het kind niet alleen buitengewoon speelplezier, maar stelt hem ook in staat om de muzikale wereld te betreden. Het kind leert nieuwe geluiden en melodieën, waaronder: geluiden van dieren, instrumenten . Het speelgoed werkt ook als projector en bedlamp in één . Het zorgt ervoor dat uw kind vredig in slaap valt bij de melodie en gekleurde lichten op de muren of het plafond. De muziekdoos kan omlaag worden gedraaid, zodat hij u niet stoort terwijl u zich klaarmaakt om te gaan slapen.

MULTIFUNCTIONELE KNOPPEN

Het speelgoed heeft veel knoppen die verschillende geluiden en melodieën naar het kind brengen, bijvoorbeeld geluiden van dieren, instrumenten. Het kind kan ook 9 populaire melodieën over de hele wereld horen die het plezier leuker maken.

LICHTEFFECTEN

Dankzij de geweldige lichteffecten kan de muziekdoos ook gebruikt worden als bedlampje of projector. Gezellige avonden waarin de peuter zich klaarmaakt om te slapen en hem ook rustig in slaap laat vallen.

VORM CARROUSEL

Door de unieke vorm van het speelgoed zal elk kind er dol op zijn. Dit is een geweldige imitatie van de ponycarrousel waar kinderen van houden. Daarnaast is hij gemaakt van kunststof, waardoor hij niet beschadigd raakt als hij valt. Het is lichtgewicht waardoor de baby het probleemloos in zijn handen kan houden

cirkels

De carrousel heeft wielen zodat hij geen krassen op de vloer maakt.

• EAN Barcode : 6017428986902