Bigben CD57NYBYNIGHTUSB Portable Radio en Cd Speler met USB aansluiting

Waan je in New York City tijdens een prachtige, heldere nacht met overal lichtjes als je deze draagbare radio en CD speler met USB-aansluiting in je kamer hebt staan. Het mooie apparaat laat je genieten van je favoriete muziek terwijl je wegdroomt over the city that never sleeps.

Mooie plaatjes en mooie muziek

De indrukwekkende skyline van New York is het design van deze draagbare radio en CD speler van Bigben. Laat je meeslepen door je favoriete muziek, terwijl het apparaat zelf ook nog mooi is om naar te kijken! De ingebouwde luidsprekers leveren een uitstekende geluidskwaliteit, zodat alles wat je afspeelt goed klinkt. Want met deze veelzijdige radio en CD speler kun je veel meer dan alleen CD’s afspelen! Je kunt bijvoorbeeld je smartphone aan het apparaat koppelen en Spotify via je telefoon laten afspelen. Of plug je MP3 speler in de AUX ingang en speel op die manier je nummers af. Tot slot heeft het apparaat ook een ingang voor een USB stick. Dus waar je jouw favoriete muziek ook op hebt staan, deze draagbare radio en CD speler speelt het af!

Functies van de radio en CD speler

Naast dat je muziek van allerlei verschillende bronnen kunt toevoegen, heeft dit prachtapparaat ook nog een een paar handige functies waarmee je je luisterervaring naar een nog hoger niveau kunt tillen. Zo kun je de CD speler helemaal programmeren zoals jij dat graag wilt. En de knoppen bovenop maken het gemakkelijk om het volume aan te passen of de radiozender te veranderen. De uitschuifbare antenne zorgt ervoor dat je altijd en overal optimaal bereik hebt om FM radiozenders te ontvangen.

Altijd en overal muziek luisteren

De compacte radio en CD speler neem je eenvoudig met je mee door z’n kleine formaat en het handige handvat aan de achterkant van het apparaat. Omdat hij zowel op batterijen als op netstroom werkt, kun je zelfs muziek luisteren als er geen stroom in de buurt is. Ideaal voor een chillsessie met vrienden in de tuin of op vakantie.

• EAN Barcode : 3499550348392

Mooie plaatjes en mooie muziek

Functies van de radio en CD speler