Clementoni - Wetenschap & Spel - Rollende Bot - STEM, speelgoedrobot

Clementoni - Wetenschap & Spel - Rollende Bot  - STEM, speelgoedrobot

Eenvoudig aanbiddelijk met zijn koddige uiterlijk: deze pandarobot beweegt al koppeltjeduikelend, net als in het echt! Een dier-robot die je in elkaar kunt zetten voor een ongekende spelervaring. Een allesomvattende spelervaring: van de constructie tot directe interactie, een magisch avontuur in de roboticawereld. Ideaal om de handvaardigheid, logisch denken en de verbeelding te ontwikkelen. Een robot geïnspireerd op de dierenwereld die kinderen op een originele manier introduceert in de robotica. De panda maakt de koprol terwijl hij de mechanische interactie laat zien die erachter zit. Een exclusieve, boeiende ervaring die het kind in staat stelt om te interacteren met de gebouwde constructie, waardoor dit spel leuk is voor kinderen én volwassenen. Staand is deze robot bijna 25 cm hoog en hij maakt echte pandabewegingen met zijn grappige koddigheid. De dierenwereld is gekozen om kinderen eenvoudige mechanische interacties te laten zien. Dankzij de motor kan de panda`s herhaalde koprollen maken in een serie automatische bewegingen. Door de draaibeweging kan hij tegen wanden “stuiteren” en van richting veranderen. Tijdens dit proces wordt het kind veroverd door een leuke, boeiende speelsequentie, waarmee het kan zien hoe een bepaald type motor werkt. Nadat hij is gebouwd, kan de panda eenvoudig op de grond worden gezet op zijn bovenste ledematen en voorzichtig worden geduwd om hem een, twee, drie... veel keer achter elkaar te zien rollen!

• EAN Barcode : 8005125669882

Clementoni

Inhoud Clementoni - Wetenschap & Spel - Rollende Bot - STEM, speelgoedrobot