Plaats een Review

Code & Go - Muismania bordspel

Code & Go - Muismania bordspel

Leren coderen met bordspel!

Wetenschap, technologie, techniek en wiskunde (STEM)

Inspireer basisschoolleerlingen op het gebied van STEM met dit bordspel voor vroege codering. Meeslepend spel op basis van hetzelfde schermvrije concept als onze bekroonde Code & Go Robotermuis

- Een schermvrije manier om het coderen te introduceren
- Spel biedt echt STEM-leren voor jonge kinderen
- Met een basisinleiding voor codeerconcepten: codering in stappen, logica
- Ontwikkelt kritisch denkvermogen
- Stimuleert probleemoplossende vaardigheden
- Speldoos bevat: kleurrijk speelbord, 90 codeerkaarten (40 voorwaarts, 20 rechtsom, 20 linksaf, 10 achteruit en 12 kaaspunten), acht gamekaarten (vier `supermuis` en vier `warp zones`), acht muren en stands, vier robotmuismodellen, één dobbelsteen
- Codeerkaarten helpen jonge leerlingen hun gecodeerde volgorde te visualiseren
- Speelbord meet 40,5 cm bij 40,5 cm
- Voor 2-4 spelers
- Met meertalige verpakking en instructies

Hoe te spelen?

- Elke speler kiest een muis en plaatst deze in de gekleurde hoek van het speelbord
- Geef elke speler een Supermuiskaart
- Spelers gooien om de beurt de dobbelsteen en selecteren evenzovele coderingskaarten als de score was
- Moedig spelers aan om hun coderingskaarten te ordenen om het pad van hun muis te plannen. Zodanig dat het pad de muis dichter bij de kaas brengt!
- Spelers bewegen vervolgens hun muis volgens de stappen in de gekozen volgorde
- Als een muis bij een stuk kaas belandt, is dat stuk voor de speler
- Spelers wissen hun kaarten na elke reeks om klaar te zijn voor hun volgende beurt
- Het spel gaat door totdat alle kaaspunten zijn verzameld
- De speler die de meeste kaas verzamelt is de winnaar
- Verhoog het speelplezier met: doolhofmuren – als de dobbelsteen dit aangeeft plaats je een muur waar je maar wilt op het speelbord om je tegenstander te blokkeren, warp zone spots – spring direct in een beweging naar een andere warp zone spot, als dat gunstig voor je is, super mouse – kan in een spel maar één keer worden ingezet, met deze kaart kun je over een doolhofmuur springen!

  • EAN Barcode : 765023028638
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.
Leren coderen met bordspel!

Wetenschap, technologie, techniek en wiskunde (STEM)

Inspireer basisschoolleerlingen op het gebied van STEM met dit bordspel voor vroege codering. Meeslepend spel op basis van hetzelfde schermvrije concept als onze bekroonde Code & Go Robotermuis

- Een schermvrije manier om het coderen te introduceren
- Spel biedt echt STEM-leren voor jonge kinderen
- Met een basisinleiding voor codeerconcepten: codering in stappen, logica
- Ontwikkelt kritisch denkvermogen
- Stimuleert probleemoplossende vaardigheden
- Speldoos bevat: kleurrijk speelbord, 90 codeerkaarten (40 voorwaarts, 20 rechtsom, 20 linksaf, 10 achteruit en 12 kaaspunten), acht gamekaarten (vier `supermuis` en vier `warp zones`), acht muren en stands, vier robotmuismodellen, één dobbelsteen
- Codeerkaarten helpen jonge leerlingen hun gecodeerde volgorde te visualiseren
- Speelbord meet 40,5 cm bij 40,5 cm
- Voor 2-4 spelers
- Met meertalige verpakking en instructies

Hoe te spelen?

- Elke speler kiest een muis en plaatst deze in de gekleurde hoek van het speelbord
- Geef elke speler een Supermuiskaart
- Spelers gooien om de beurt de dobbelsteen en selecteren evenzovele coderingskaarten als de score was
- Moedig spelers aan om hun coderingskaarten te ordenen om het pad van hun muis te plannen. Zodanig dat het pad de muis dichter bij de kaas brengt!
- Spelers bewegen vervolgens hun muis volgens de stappen in de gekozen volgorde
- Als een muis bij een stuk kaas belandt, is dat stuk voor de speler
- Spelers wissen hun kaarten na elke reeks om klaar te zijn voor hun volgende beurt
- Het spel gaat door totdat alle kaaspunten zijn verzameld
- De speler die de meeste kaas verzamelt is de winnaar
- Verhoog het speelplezier met: doolhofmuren – als de dobbelsteen dit aangeeft plaats je een muur waar je maar wilt op het speelbord om je tegenstander te blokkeren, warp zone spots – spring direct in een beweging naar een andere warp zone spot, als dat gunstig voor je is, super mouse – kan in een spel maar één keer worden ingezet, met deze kaart kun je over een doolhofmuur springen!
Merk

Learning resources

Inhoud Code & Go - Muismania bordspel
Introductie jaar 2018
Leeftijd
EAN 765023028638
Sku 1367448
2022 - 0 - 1367448 Speelgoed vergelijken doe je hier!