Cooler Master MP750 Soft RGB Gaming Mouse Pad - Extra Large - 94cm x 38cm

De MP750 is een zachte muismat gemaakt om te winnen. Het gladde oppervlak is ideaal voor nauwkeurig gamen. De RGB-verlichting rondom de mat is superdik, superhelder en het oppervlak is spatwaterbestendig. Bovendien bieden de verbeterde stiksels meer comfortabele sessies. Het eindresultaat? Een serieus op winnen gerichte muismat. Kenmerken: - Glad oppervlak voor gamen: Glad oppervlak perfect voor snelheid en precisie. - Dikke RGB-randen: Volledig in de randen geintegreerd voor minimale vervaging en maximale verlichting. - Waterafstotende coating: Voorkom schade door spatwater met waterbestendig materiaal en spatwaterbestendige leds. - Verbeterde stiksels: Minder irritatie en meer comfort voor lange, intense gevechten. - Aanpassing van de software: Omdat jij weet wat het mooiste is voor een gaming-uitrusting. - Synchronisatie van de verlichting: Maak een mooi geheel van je randapparaten en verlicht je set met prachtige kleuren. - Anti-slip rubberen onderzijde: Hiermee weet je zeker dat jouw muismat op zijn plaats blijft als jij standvastig moet zijn.

• EAN Barcode : 4719512075678

Cooler Master Peripherals

Inhoud Cooler Master MP750 Soft RGB Gaming Mouse Pad - Extra Large - 94cm x 38cm