Disney Princess Style Series Jasmine

Disney Princess Style Series Jasmine

Disney Style Series in de spotlight! De geliefde Disneyprinses Jasmine stapt uit de filmwereld naar de moderne tijd in een prachtig ontworpen jurk met een combinatie van eigentijdse elegantie en haar eigen iconische stijl van de tekenfilm Aladdin. Fans zullen dol zijn op deze prachtige pop met een stijl die haar doortastende persoonlijkheid weerspiegelt. Jasmine is pop nummer 5 van de Style Series, en in haar moderne kledij geïnspireerd op haar persoonlijkheid glinstert ze als de sterrenhemel van Agrabah. Haar jurk heeft een levendig turquoise en blauw patroon, en ze draagt geometrische oorbellen, goudkleurige laarsjes en een goudkleurige riem. Een indrukwekkende outfit! Haar tasje is geïnspireerd op de ovalen edelsteen van haar hoofdband in de film als verwijzing naar haar herkomst en de perfecte finishing touch. Haar lange, zijdezachte haren zullen fans herinneren aan hun favoriete avontuurlijke prinses van de Disneyklassieker Aladdin. Met de andere poppen van de Disney Style Series kunnen fans hun collectie klassieke poppen uitbreiden met de moderne versie. (Elke afzonderlijk verkrijgbaar).

• EAN Barcode : 5010993678303

Disney Princess

Inhoud Disney Princess Style Series Jasmine