PAW Patrol De Film, True Metal verzamelvoertuigen, schaal 1:55, speelgoed voor kinderen vanaf 3 jr., stijlen variëren.

PAW Patrol De Film, True Metal verzamelvoertuigen, schaal 1:55, speelgoed voor kinderen vanaf 3 jr.,  stijlen variëren.

Er zijn nu PAW Patrol De Film True Metal-voertuigen. Race sneller dan ooit naar noodsituaties en verzin je eigen spannende missies gebaseerd op de film. Deze metalen voertuigen op schaal 1:55 zien er net zo uit als de stijlvolle PAW Patrol-voertuigen uit de film. De True Metal-voertuigen hebben authentieke filmdetails en graphics, werkende wielen en zijn gemaakt met gegoten metaal, zodat ze klaar zijn voor snelle reddingsacties in Avonturenstad. Duw het voertuig met de hand of lanceer het voorwaarts voor avonturen op hoge snelheid. Elke puppy is zo in de auto gegoten dat de oren flapperen in de wind terwijl de pup op weg is om in actie te komen bij een noodgeval. Met zo veel PAW Patrol True Metal-voertuigen om te verzamelen, van Classic tot Sea Patrol, kunnen kinderen zich volop vermaken met al hun favoriete voertuigen uit de serie en uit PAW Patrol De Film. Verder kunnen ze hun PAW Patrol True Metal-collectie eenvoudig bijhouden door de QR-code op de achterkant van de verpakking te scannen om de verzamelposter te bekijken. Elk PAW Patrol De Film True Metal-voertuig is ongeveer 8,4 x 3,8 x 4,6 cm (LxBxH). PAW Patrol True Metal-speelgoed voor kinderen is de perfecte manier om de spanning van PAW Patrol De Film thuis te beleven. Word een redder in nood met de PAW Patrol De Film True Metal-verzamelvoertuigen.

• EAN Barcode : 778988396117

€ 10.00

7