Star Wars The Black Series Saw Gerrera

Star Wars The Black Series Saw Gerrera

Gerrera leidt een langdurige opstand tegen de keizerlijke bezetting vanuit een bunker in de oude wereld van Jedha. Zijn slechte gezondheid doet niets af aan zijn voornemen om te vechten Zowel kinderen als verzamelaars kunnen de spannendste gevechten en missies van de Star Wars-saga naspelen met de figuren van Star Wars The Black Series! Deze serie met prachtige kenmerken en decoratieve elementen geeft uitdrukking aan de kwaliteit en het realisme waar Star Wars-fans zo dol op zijn. Star Wars The Black Series bevat figuren, voertuigen en rollenspelartikelen uit de meer dan 40 jaar oude nalatenschap van het Star Wars-sterrenstelsel met stripverhalen, films en animatieseries. (Extra producten zijn afzonderlijk verkrijgbaar. Zolang de voorraad strekt.) Deze 15 cm grote figuur van The Black Series is heel nauwkeurig gemaakt om eruit te zien als Saw Gerrera, het personage uit Rogue One: A Star Wars Story, met hoogwaardige details en meerdere scharnierpunten. Star Wars-producten worden gemaakt door Hasbro onder licentie van Lucasfilm Ltd. Hasbro en alle gerelateerde termen zijn handelsmerken van Hasbro.

• EAN Barcode : 5010993958610

Hasbro

Inhoud Star Wars The Black Series Saw Gerrera