Wild Environmental Science - Volcano Lava Lab

Geef waardevolle STEM-lessen met de WILD! Wetenschap Vulkaan Lava Lab. Creëer spannende lavabommen, uitbarstingen, bruisende mineraalpoelen en gasdemonstraties. Kinderen zullen het geweldig vinden om de vulkanische wetenschap van Yellowstone binnen handbereik te hebben.
Deze leuke kit voor vulkanische wetenschap is gevormd naar een echt vulkanisch eiland in Alaska! Het simulatie-"eiland" bevat secties voor minerale bronnen, kraters, vulkanische meren, lavameren en een verdampingspoel.
Maak wetenschap een knaller! Deze praktische kit laat kinderen kennismaken met STEM-vakken, waaronder scheikunde, geologie en aardwetenschappen. Ze kunnen hun nieuwe kennis meenemen naar de wetenschapsles!
Deze wetenschapskit heeft alles in één doos.
Voel je als een echte vulkanoloog die twee vulkanen van dichtbij ziet uitbarsten. Het ontwerp is gebaseerd op een echt vulkanisch eiland met een dubbele krater, Little Sitkin, in de Aleoetenketen bij Alaska. , creëer je vulkanische bommen, meerdere uitbarstingen, stromende lavavelden, gasstromen en van kleur veranderende mineraalpoelen! Alles in perfecte veiligheid.
Leer meer over de ontzagwekkende kracht van vulkanen door de planeetveranderende wetenschap van de vulkanologie.

Teach valuable STEM lessons with the WILD! Science Volcano Lava Lab. Create exciting lava bombs, eruptions, fizzing mineral pools and gas demonstrations. Kids will love to have the volcanic science of Yellowstone at their fingertips.
This fun volcanic science kit is molded after a real Alaskan volcanic island! The simulation “island” includes sections for mineral springs, craters, volcanic lakes, lava lakes and an evaporation pool.
Make science a blast! This hands-on kit introduces kids to STEM subjects including chemistry, geology and earth sciences. They can take their new knowledge right to science class!
This science kit has everything included in one box.
Feel like a real Volcanologist watching as twin Volcanos erupt up close.The design is based on a real-life twin crater volcanic island Little Sitkin in the Aleutian Chain near Alaska. , you will create volcanic bombs, multiple eruptions, gushing lava fields, gas flows and colour-changing mineral pools! All in perfect safety.
Learn about the awesome power of volcanos through the planet changing science of Volcanology.

• EAN Barcode : 9313920042779

Deze wetenschapskit heeft alles in één doos.

This science kit has everything included in one box.

Wild!

Inhoud Wild Environmental Science - Volcano Lava Lab
Introductie jaar 2023
EAN 9313920042779
2022 - 0 - 4459843 Speelgoed vergelijken doe je hier!