Game-Star speeltafel met 15 spellen multigame opbergvak MDF

Een cadeau dat zorgt voor glinsterende kinderogen: De oneConcept Game Star speltafel garandeerd maximaal speelplezier voor de heel familie! De vele verschillende spellen maken van deze tafel een waar entertainmentcentrum en zorgt ervoor dat hij ook na langere tijd nog spannend blijft. De fantasie kent bij zoveel verschillende spellen geen grenzen!De speeltafel biedt een ruime keuze van 15 verschillende spellen. Of u nu uw vaardigheid wilt testen of verbeteren tijdens een spelletje tafelhockey, kegelen of voetbal of simpelweg een intensief denkpartijtje schaak wilt doen, voor iedereen en elke stemming is er iets bij. Met slechts enkele handgrepen zijn de verschillende speelvelden te wissselen en kan een nieuw duel van start gaan.De voetbalopzet is iets heel bijzonders: Hij is uiterst stabiel en verandert elke kinderkamer in een voetbalstation. Dankzij de vaste schroefverbinding staat niets een omstreden match in de weg. Bij elke wedstrijd behoudt de opzet hardnekkig zijn positie en inspireert ook oudere spelers.Een opbergvak onder de multitafel zorgt voor orde en zorgt er tevens voor dat u niet gebruikte accessoires weer terug kunt vinden. Ook na langdurige, onbepaalde partijen kan snel opgeruimd worden hetgeen zowel voor kinderen als volwassenen een opluchting zal zijn. Sowieso is de benodigde plaats voor zoveel actie-, denk- en vaardigheidsspellen verbijsterend gering.Plezier, afwisseling en een goede stemming: Multigame actie met de oneConcept Game Star!

• EAN Barcode : 4260509684194

OneConcept

Inhoud Game-Star speeltafel met 15 spellen multigame opbergvak MDF