Majorette Grand Series - Volvo Kiepwagen - Constructie - Metaal - Licht en Geluid - 20 cm - Speelgoedvoertuig

Majorette - Volvo Rigid Hauler Dump Truck (20 cm) - Dump truck (geel/oranje) met rubberen banden, licht & geluid, bouwplaats voertuigen, hoogwaardige speelgoedauto voor kinderen vanaf 3 jaar. - Actie op de bouwplaats - Met de Volvo Rigid kiepwagen (modelauto met licentie) laden, transporteren en kiepen ze voor alles wat ze waard zijn! Voor kleine bouwmeesters vanaf 3 jaar. - Voertuigkracht in een nieuwe schaal - Het bouwplaatsvoertuig in het nieuwe formaat van de Majorette Grand Series is 20 cm lang, volledig uitgerust en natuurlijk klaar voor onmiddellijk gebruik (batterijen inbegrepen). - Met licht en geluid - Bij werkzaamheden op de bouwplaats heeft het bedrijfsvoertuig natuurlijk de juiste waarschuwingssignalen nodig: 2 koplampen, oranje signaallamp, 2 verschillende geluiden. - Extra`s om te ontdekken - De levensechte speelgoedauto nodigt uit om te spelen en te ontdekken. Zo kan de trog op en neer worden bewogen en de gekantelde motorkap onthult de motor. - Majorette Grand Series - Grotere schaal, nog meer details, veel functies en elektrische licht- en geluidseffecten - de spannende voertuigen van de nieuwe serie mogen in geen enkele kinderkamer ontbreken. Majorette Volvo Dump Truck: Onmisbaar op een grote bouwplaats! Op een echte bouwplaats heb je veel voertuigen nodig, en daar hoort natuurlijk een kiepwagen bij. Dankzij de aandacht voor detail ziet de kiepwagen van Majorette er niet alleen geweldig uit, hij heeft ook talrijke praktische functies die voor veel plezier zorgen. De speelgoedauto is niet alleen uitgerust met twee verschillende geluiden en lichten, nieuwsgierigen kunnen ook de motorkap kantelen om een blik te werpen op de gedetailleerde motor. Om goed op de bouwplaats te kunnen werken, kan de container ook op en neer worden bewogen. De Volvo kipper is robuust en is daarom uitgerust voor zware werkzaamheden. Zowel de motorkap als de carrosserie van het voertuig zijn van metaal, andere delen zijn van kunststof. Ontdek alle modellen van de Majorette Grand Series in nieuwe en grotere schalen. Of het nu gaat om thema`s als reddingsvoertuigen, bouwplaats of stad - de nieuwe functies van de nog gedetailleerdere auto`s zullen de ogen van kinderen zeker doen oplichten. Zoek maar op Majorette Grand Series. - Licht en geluid - Veel functies - Materiaal: metaal / kunststof - Motorkap openen - Getint raam - Zachte rubberbanden met loopvlak - Afmetingen: (LxBxH) 20,0 x 8,0 x 9,0 cm - Inclusief 2 AAA-batterijen - Leeftijd aanbeveling: 3+ jaar Over Majorette - Het cultmerk uit Frankrijk betovert autofans over de hele wereld sinds 1964. De realistische en originele gelicenseerde modellen van wereldberoemde automerken zijn van bijzonder hoge kwaliteit en duurzaam. Van personenauto`s, monstertrucks, hulp- en bouwvoertuigen tot raceauto`s. Majorette biedt een enorme keuze aan speelgoedauto`s van metaal, evenals bijpassende parkeergaragesets met verschillende thema`s. De kleine metalen speelgoedauto`s zijn ideaal voor kinderen vanaf 3 of 5 jaar en ambitieuze verzamelaars van alle leeftijden.

• EAN Barcode : 3467452068281

€ 14.99

Volgende werkdag