Plaats een Review

Second Sight

Second Sight

Second Sight combineert een psychologische triller met paranormale gaves, sluipwerk en intense shoot` m up actie.
Met deze nieuwe dimensie in het stealth action- genre, geeft Second Sight de speler de bediening over een karakter met sterke mentale krachten. Het spel biedt daarbij meerdere mogelijkheden om een level te spelen, namelijk via sluipwerk, explosieve actie, psychische krachten, of een combinatie van alle drie. De mogelijkheid om andere karakters in het spel te beinvloeden met je psychische krachten en om van afstand objecten te manipuleren, geeft het spel een frisse insteek en een dynamische gameplay.
Second Sight begint met John Vattic, een door de speler bediend karakter, dat ontwaakt uit een coma in een Amerikaans medisch centrum, waar hij is gebruikt voor experimenten en geheimzinnige operaties. Hij weet niet meer hoe hij heet en kan zich niets van het verleden herinneren, maar weet dat alleen zijn ontsnapping kan leiden tot het ontrafelen van het mysterie.
Opgejaagd door flashbacks, die volledig speelbaar zijn in het spel, en geschokt door de psychische krachten die hij bezit, zal de speler Vattic door het spel leiden in zijn zoektocht om zijn verleden te ontdekken en een geheimzinnige samenzwering te ontrafelen.
Tijdens Vattic`s avonturen zal het spel wisselen tussen zowel het heden en verleden, waardoor het plot steeds duidelijker word. De door de speler gecontroleerde acties van Vattic in het verleden hebben ook effect op de toekomst - hierdoor ontstaat een unieke interactie tussen de speler en het verhaal, wanneer Vattic`s toekomst steeds veranderd.
Vattic`s telekinetische krachten geeft de speler de mogelijkheid om objecten te beïnvloeden en bewakers helse angsten aan te jagen. Als het spel vordert zal zijn zelfbewustzijn groeien, krijgt hij nieuwe krachten en zullen zijn oude krachten steeds verder verfijnd worden. De basis telekinese zal bijvoorbeeld alleen objecten kunnen doen bewegen, terwijl de verbeterde kracht ervoor zorgt dat vijanden door de levels gesmeten kunnen worden, terwijl ze schreeuwend van angst om genade zullen smeken. Deze openbaring van psychische krachten zal de avontuurlijke reis doen blijven boeien en is erg motiverend om te experimenteren met deze nieuw verkregen mogelijkheden.
Verdere psychische krachten worden verkregen door te spelen: `Genezen` (gebruik psychische krachten voor meer gezondheid), `Projectie` (neem de geest over van een ander karakter), `Beïnvloed` (verander de gedachte van tegenstanders, ervoor zorgend dat je niet zal worden opgemerkt) en `Psi-blast` om je tegenstanders met een vernietigende schokgolf te verrassen.
Vattic`s psychische krachten kunnen gemixt worden met een arsenaal aan wapens - in totaal 13 - welke in het spel gebruikt kunnen worden, waaronder pistolen en een sluipschutters (sniper) geweer.

  • EAN Barcode : 5024866325638
Goedkoopst bij
Dit product is niet meer leverbaar.
Second Sight combineert een psychologische triller met paranormale gaves, sluipwerk en intense shoot` m up actie.
Met deze nieuwe dimensie in het stealth action- genre, geeft Second Sight de speler de bediening over een karakter met sterke mentale krachten. Het spel biedt daarbij meerdere mogelijkheden om een level te spelen, namelijk via sluipwerk, explosieve actie, psychische krachten, of een combinatie van alle drie. De mogelijkheid om andere karakters in het spel te beinvloeden met je psychische krachten en om van afstand objecten te manipuleren, geeft het spel een frisse insteek en een dynamische gameplay.
Second Sight begint met John Vattic, een door de speler bediend karakter, dat ontwaakt uit een coma in een Amerikaans medisch centrum, waar hij is gebruikt voor experimenten en geheimzinnige operaties. Hij weet niet meer hoe hij heet en kan zich niets van het verleden herinneren, maar weet dat alleen zijn ontsnapping kan leiden tot het ontrafelen van het mysterie.
Opgejaagd door flashbacks, die volledig speelbaar zijn in het spel, en geschokt door de psychische krachten die hij bezit, zal de speler Vattic door het spel leiden in zijn zoektocht om zijn verleden te ontdekken en een geheimzinnige samenzwering te ontrafelen.
Tijdens Vattic`s avonturen zal het spel wisselen tussen zowel het heden en verleden, waardoor het plot steeds duidelijker word. De door de speler gecontroleerde acties van Vattic in het verleden hebben ook effect op de toekomst - hierdoor ontstaat een unieke interactie tussen de speler en het verhaal, wanneer Vattic`s toekomst steeds veranderd.
Vattic`s telekinetische krachten geeft de speler de mogelijkheid om objecten te beïnvloeden en bewakers helse angsten aan te jagen. Als het spel vordert zal zijn zelfbewustzijn groeien, krijgt hij nieuwe krachten en zullen zijn oude krachten steeds verder verfijnd worden. De basis telekinese zal bijvoorbeeld alleen objecten kunnen doen bewegen, terwijl de verbeterde kracht ervoor zorgt dat vijanden door de levels gesmeten kunnen worden, terwijl ze schreeuwend van angst om genade zullen smeken. Deze openbaring van psychische krachten zal de avontuurlijke reis doen blijven boeien en is erg motiverend om te experimenteren met deze nieuw verkregen mogelijkheden.
Verdere psychische krachten worden verkregen door te spelen: `Genezen` (gebruik psychische krachten voor meer gezondheid), `Projectie` (neem de geest over van een ander karakter), `Beïnvloed` (verander de gedachte van tegenstanders, ervoor zorgend dat je niet zal worden opgemerkt) en `Psi-blast` om je tegenstanders met een vernietigende schokgolf te verrassen.
Vattic`s psychische krachten kunnen gemixt worden met een arsenaal aan wapens - in totaal 13 - welke in het spel gebruikt kunnen worden, waaronder pistolen en een sluipschutters (sniper) geweer.
Merk

Codemasters

Inhoud Second Sight
Introductie jaar 2018
Leeftijd
EAN 5024866325638
Sku 857399
2022 - 0 - 857399 Speelgoed vergelijken doe je hier!