Transformers Series 3 Random Mini-Figure

Je favoriete klassieke Transformers-stripfiguur komt tot leven met deze geweldige minifiguur! Deze Transformers Series 3 Random Mini-Figure is er één in een lijn met een prachtig gestileerd vinyl minifiguur met de gelijkenissen van je favoriete personage uit de Transformers-cartoon. Elke vinyl minifiguur met actie is iets minder dan 3 1/2-inch lang en heeft 8 scharnierpunten. Het zeer gedetailleerde vinyl minifiguur heeft ook vergrendelde kogelgewrichten en maakt het mogelijk om hem te verplaatsen. Bovendien kun je de geweldige reeks verwisselbare wapens waarmee de figuren worden geleverd, mixen en matchen! De Transformers 3-Inch Series 3 Vinyl Mini-Figure-serie bevat in totaal 8 gewone figuren en 4 chase-figuren. Je kunt 1 van de volgende personages ontvangen: Scrapper, Longhaul, Bonecrusher, Swoop, Sludge, Rumble, Frenzy, Buzzsaw, Laserbeak, Trailbreaker, Sunstreaker, Wheeljack, Hound en Blitzwing! Vanaf 15 jaar.

Je ontvangt een (1) minifiguur met een blinde doos.

Let op: de itemkeuze is willekeurig. Artikelen zitten in blinde verpakking. We kunnen geen verzoeken voor specifieke items accepteren, noch kunnen we retouren accepteren voor geopende items. Mogelijk ontvangt u duplicaten.

• EAN Barcode : 820103874304

€ 17.99

Volgende werkdag