YAR Babysoundz - speelkleed - speelkleed met boog - 3-in-1 Gym met muziek en lichtjes -85x85cm

Deze baby speeldkleedje met muziek is perfect voor ouders die op zoek zijn naar een veilige en stimulerende speelruimte voor hun kleintjes. Het schuimkeeldje is bedekt met zachte en knusse stof om uw baby`s comfortabel te houden terwijl ze spelen. Boven het schuimkeeldje hangt een kleurrijke boog met verschillende speeltjes die de baby kan grijpen en vastpakken om hun fijne motoriek te ontwikkelen. Het speelkleedje bevat ook verschillende muzikale functies om de zintuigen van de baby te stimuleren. Wanneer de baby op de juiste knopjes drukt, speelt het Kleedje zachte en rustgevende muziek om hen te kalmeren en te helpen ontspannen. Deze functie helpt ook bij de ontwikkeling van het gehoor van de baby. Het compacte en draagbare ontwerp van deze baby speeldkleedje met muziek maakt het gemakkelijk om overal mee naartoe te nemen. Of u nu thuis bent of onderweg, uw kleintje kan altijd genieten van een veilige en stimulerende speelruimte. Dit product is een geweldig cadeau voor elke ouder die op zoek is naar een veilige en stimulerende speelruimte voor hun baby. De zachte stoffen, kleurrijke speeltjes en kalmerende muziek maken deze baby speeldeken met muziek een perfecte keuze voor baby`s van alle leeftijden.

• EAN Barcode : 8720828476734

Yar

Inhoud YAR Babysoundz - speelkleed - speelkleed met boog - 3-in-1 Gym met muziek en lichtjes -85x85cm